Місто поставило жорсткі вимоги до майбутньої трамвайної лінії від вокзалу до Палацу спорту

У завданні на створення ТЕО замовники надали приклад реорганізації вулиці
У завданні на створення ТЕО замовники надали приклад реорганізації вулиці

Комунальне підприємство «Київпастранс» днями оголосило тендер на розробку техніко-економічного обґрунтування проєкту будівництва трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції Київського метрополітену «Палац спорту».

Проєктанти мають розробити не менше чотирьох варіантів проходження траси трамвайної лінії та провести порівняльний аналіз варіантів і визначити оптимальний (з наведенням результатів моделювання, обґрунтування та висновків).

У спільноті «Київ — велосипедне місто» впевнено заявили, що в рамках проєкту будівництва трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції Київського метрополітену «Палац спорту» буде передбачена велосипедна інфраструктура.

Але головне те, що, окрім велодоріжок, технічним завданням передбачено:

Розробити дизайн вулиць відповідно до вимог універсального дизайну: створення безпечного, зручного та комфортного середовища для всіх груп користувачів будь-якого віку та здібностей незалежно від способу їх перевезення, впроваджувати заходи зі сприяння руху велосипедистів та заходи з адаптації до кліматичних змін;

У ТЕО мають бути варіанти реорганізації дорожнього руху на Вокзальній площі, що оптимізують рух громадського транспорту, рух індивідуальних автівок, пішоходів, паркування, велоінфраструктури;

Розробники також мають надати варіанти дизайну вулиць, профіль яких буде змінено внаслідок будівництва нової трамвайної лінії, та врахувати проєктні рішення веломаршруту «Солом’янка — Центр».

Проєктні рішення з влаштування велосипедної інфраструктури, тимчасову та постійні схеми організації дорожнього руху також мають бути погоджені з Сектором розвитку вело мережі Департаменту транспортної інфраструктури.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»