Для гастрономічної новинки Kyiv pie обрали логотип

Обирали з п’яти варіантів
Обирали з п’яти варіантів

На офіційному туристичному порталі завершилось голосування за найкращий логотип до нової гастрономічної продукції Kyiv pie. Переміг логотип з орнаментом, на основі символів плодючості та сили часів Київської Русі.

Нещодавно у столиці презентували Kyiv pie — невеликий пиріг круглої форми на бездріжджовому тісті з різними начинками (овочевий, рибний та з яловичим лівером). Це спільний проєкт Управління туризму та промоції КМДА, Всеукраїнської асоціації гастрономічного туризму та Асоціації шеф-кухарів України, створений для популяризації гастрономічного туризму у столиці України.

Після презентації на сайті Кожен бажаючий мав змогу взяти участь у голосуванні та вкласти свій внесок у новий гастрономічний продукт, що буде презентувати столицю.

Після презентації на офіційному туристичному сайті тривало відкрите голосування за найкращий логотип, кожен охочий міг обрати один з п’яти варіантів.

За підсумками голосування найбільше вподобань набрав логотип «Старослов’янська в’язь» за який проголосувало 41,75%.

Орнамент зроблений на основі символів плодючості та сили, що використовувалися за часів Київської Русі у розписі елементів побуту.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»