Жито чи сонце: у столиці вибирають логотип для гастрономічної новинки Kyiv Pie

Управління туризму та промоцій КМДА спільно з представниками Всеукраїнської асоціації гастрономічного туризму та асоціацією шеф-кухарів України оголосило голосування за найкращий логотип.
Киянам презентували п’ять варіантів логотипів, розроблених дизайнерами, з різними концепціями — від сонця та старослов’янської в’язі до жита і колоса.

Ви можете зробити свій внесок у продукт, що буде презентувати нашу столицю серед туристів та жителів Києва та віддати свій голос за один з п’яти варіантів на сайті Управління туризму та промоцій.
Нагадаємо, київський пиріг Kyiv Pie зроблений у формі сонця та на сьогодні має три види начинки.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»