На синій гілці метро запрацює перший поїзд, модернізований столичним заводом. Фото

Корпус вагонів зроблено зі склопластику, а нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки (фото: пресслужба КМДА)
Корпус вагонів зроблено зі склопластику, а нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки (фото: пресслужба КМДА)

КП «Київський метрополітен» вперше власними силами оновив рухомий склад 80-х років.

Комплексну модернізацію поїзда провів вагоноремонтний завод КП «Київський метрополітен». Найближчим часом повністю оновлений поїзд виїде на синю лінію столичного метрополітену.

Зокрема, йдеться про те, що відремонтували зчеп із п’яти вагонів моделей 1981-1984 років випуску.

«Практично ми маємо новий поїзд метро — зручний як для пасажирів, так і для машиніста. Корпус вагонів зроблено зі склопластику, нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки. У вагонах — нове дверне обладнання, вікна, салонне освітлення з використанням економних світлодіодних світильників тощо. У кабіні машиніста встановлено новий пульт управління, кондиціонер, дзеркала заднього виду та лобового скла з електропідігрівом. Також уперше у київському метрополітені застосована система візуального станційного інформування пасажирів у салоні вагонів, що відображає схему лінії метрополітену та місцезнаходження поїзда в реальному часі під час руху лінією», — повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

Заступник голови КМДА Олександр Густєлєв показує можливості модернізованих салонів

Він також звернув увагу на те, що у модернізованому поїзді підвищено надійність роботи електрообладнання та пожежної безпеки. Усі матеріали й обладнання для капітального ремонту закупили у вітчизняних постачальників через систему електронних закупівель ProZorro. Вартість модернізованого поїзда з п’яти вагонів склала 35 млн грн.

Начальник КП «Київський метрополітен», депутат Київради Віктор Брагінський зауважив, що це важливий проєкт для столичної підземки.

«Такі роботи раніше ніколи не проводилися силами підприємства. Тепер же ми маємо рішення, що дозволить на базі Вагоноремонтного заводу метрополітену модернізувати 500 вагонів (серія 717, 80-ті роки) нашого парку і зекономити значні кошти, — наголосив Віктор Брагінський. — Для порівняння — один новий вагон метро коштує більше мільйона євро. За цю ж суму вдалось модернізувати цілий поїзд, тобто — 5 вагонів. Вони будуть працювати після проведення робіт ще 22 роки. Тобто фактично за терміном експлуатації як нові вагони».

Раніше «Вечірній Київ» писав про те, як створювали метро у столиці та як проєктоували складні перегони та станцій метрополітену.

Олена ПЕТРИШИН, «Вечірній Київ», фото пресслужби КМДА