Комунальні послуги: киянам пропонують новий додаток у смартфоні й знову відкриють сервісні центри

Керівники Центру комунального сервісу нагадали киянам про дистанційні послуги
Керівники Центру комунального сервісу нагадали киянам про дистанційні послуги

За даними Комунального концерну «Центр комунального сервісу» 95 відсотків киян регулярно й у повному обсязі сплачують за комунальні послуги. Для більшої зручності під час дії карантинних обмежень спеціалісти концерну створили новий додаток для смартфонів «Комуналка». Встановивши його на смартфон, можна здійснювати оплату за послуги та передавати показники лічильників у будь якому зручному для вас місці.

-Натепер у ЦКС працюють 10 дистанційних сервісів: для сплати за послуги, для вирішення питань, передачі сканованих документів через мережу інтернет (або через поштові скриньки), для замовлення послуг, для консультацій зі спеціалістами по будь яких питаннях, для передачі показників лічильників. Кияни також дуже часто користуються телефоном «гарячої лінії» ЦКС, — повідомив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина. — Минулого року до ЦКС кияни зверталися 4,5 мільйони разів.

-До введення карантинних обмежень у Києві працювало 38 сервісних центрів ЦКС, — пояснила директор СВП по роботі зі споживачами «Центру комунального сервісу» Юлія Романченко. — Вони були переведені на дистанційну роботу, тому послуги надавалися дистанційно: телефоном більше 1,7 мільйонів разів містяни зверталися до нас по комунальних питаннях. Користувався попитом і скап-зв’язок зі спеціалістами (по 600 сеансів зв’язку на день), і звернення через Фейсбук (до 1000 звернень на добу).

Нині, через потребу у контактному спілкуванні — видача паперових оригіналів довідок, договорів реструктуризації боргу, акти звірки показань лічильників і інші, — буде знову відкрита деяка кількість сервісних центрів. Адреси повідомлять додатково. До центрів потрібно буде попередньо записуватися в електронному вигляді через сайт ЦКС або за телефоном колл-центру.

Нагадаємо, що в ЦКС кияни можуть вирішити питання, що стосуються всіх комунальних компаній і підприємств-монополістів (окрім Київгазу та Yasno). Крім того, у ЦКС є прямі відносини із ЦНАПами, Державним реєстром прав на нерухоме майно, управліннями Пенсійного фонду, управліннями праці та соцзахисту, а це пільги та субсидії.

Наразі, не виходячи з дому, владнати питання можна через:

  • особистий кабінет на сайті ЦКС — для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;
  • електронний рахунок — для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;
  • месенджер на Facebook-сторінці Центру комунального сервісу — для вирішення всіх питань;
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС — для отримання оперативних консультацій;
  • розділ «Дистанційне обслуговування» — для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;
  • сall-центр: (044) 247-40-40 — для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • безкоштовну телефонну лінію 0 800 404 407 для передачі показань лічильників із мобільного;
  • додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
  • Skype-зв’язок — для вирішення всіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;
  • розділ «Додатковий сервіс» — для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • скриньки для прийому показань лічильників та звернень, що розміщені за адресами: просп. Науки, 11; вул. Акад. Заболотного, 20-А; вул. Заслонова, 22; вул. Анни Ахматової, 2-А; просп. Маяковського, 26; вул. Радунська, 18; вул. Миропільська, 13-А; просп. Героїв Сталінграда, 57; Кловський узвіз, 24; просп. Георгія Гонгадзе, 20-Е; вул. Якуба Коласа, 15-Б; б-р Акад. Вернадського, 63-А; вул. М. Донця, 21-Б; вул. Естонська, 5; вул. О. Довженка, 10.

У ЦКС нагадують, що повіряти усі засоби вимірювальної техніки, зокрема, квартирні лічильники, потрібно відповідно до їхнього міжповірочного інтервалу. Це визначено Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Залежно від технічної можливості, повірку проводять зі зняттям лічильників або на місці. Для проведення повірки без зняття в будинку обов’язково має бути гаряче та холодне водопостачання і вільний доступ до квартирних лічильників.

Опломбування лічильників здійснюють винятково підприємства, що виконують послуги (виконавець послуг з опалення та гарячого водопостачання для киян є КП «Київтеплоенерго», з холодного водопостачання та водовідведення — ПрАТ «АК «Київводоканал»).

Прийняття на абонентський облік квартирних лічильників води у період карантинних обмежень здійснюється дистанційно. Для встановлення лічильників гарячої та холодної води на абонентський облік, потрібно надіслати фотосвідоцтво про проходження повірки, паспортів на лічильники, актів демонтажу та монтажу (якщо лічильники заміняли або здійснювалась повірка зі зняттям) та фото лічильників, станом на сьогодні до «Центру комунального сервісу».

Передавати показання лічильників води потрібно щомісяця з 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Для цього «Центром комунального сервісу» реалізовано 3 дистанційні способи. Сплатити одразу за усі спожиті житлово-комунальні послуги дистанційно можна через «особистий кабінет» на сайті ЦКС.

Раніше «Вечірній Київ» писав, що ЦКС налагоджує електронний додаток, за яким можна буде передавати показники лічильників за допомогою фотографій

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»