На Хрещатику відкрили перший міський туристично-інформаційний центр

У будівлі КМДА по вулиці Хрещатик, 36, запрацював перший міський Туристично-інформаційний центр, в якому гості столиці та місцеві мешканці можна дізнатися про туристичні об’єкти та маршрути Києва.

«Такі Центри в меріях – звична практика для європейських міст. Кожен охочий може сюди прийти та дізнатися необхідну інформацію про туристичні об’єкти Києва та про актуальні та цікаві екскурсії. Зрозуміло, що зараз, в умовах пандемії, туристична галузь дуже багато втратила. Але, незважаючи на це, столиця все одно залишається популярним містом серед туристів. Зокрема, за 9 місяців наше місто відвідало майже 380 тисяч іноземців», — зазначила заступниця голови КМДА Марина Хонда.
Вона додала, що з початку року Київ відвідали 1,5 мільйона внутрішніх туристів, а загальний туристичний збір склав 34 мільйони гривень.
За словами Марини Хонди, відкриття Туристично-інформаційного центру перед новорічними святами зумовлено тим, що в період канікул Київ розраховує на збільшення кількості гостей. Аби інформувати їх про туристичні послуги, було вирішено відкрити Центру напередодні свята Нового року.

«Туристично-інформаційний центр в класичному варіанті - це надання туристам будь-якої інформації про наше місто. Ми плануємо допомагати їм в усіх питаннях, з якими вони стикаються в столиці, — розповіла начальник Управління туризму та промоцій КМДА Марина Радова. - Спвпрацюємо зі столичними туристичними бюро, агенціями, асоціаціями. Турист може обрати собі маршрут та дізнатися, які екскурсоводи його проводять».
Вона нагадалі, що цьогоріч в Жулянах встановили інформаційний термінал для туристів. В планах на наступний рік - відновити потік іноземних туристів до мільйона відвідувачів, але основну ставку роблять на внутрішніх туристів.

У туристично-інформаційному центрі працюють консультанти, наявні мапи центру міста та гід ресторанами Подолу. Також тут розташований термінал, в якому двома мовами (а також у версії для слабозорих) доступна інформація, де зупинитися. поїсти, що подивитися, які сувеніри купити, а також новини, ситуація з ковідом та транспорт міста.
Як розповіли консультанти туристично-інформаційного центру, гостям пропонують 9 екскурсій згідно з концепцією «9-Я», залежно від інтересів туристів - «Я-тусовщик», «Я-містик», «Я-гурман», «Я - споглядач», «Я - дослідник». Наприклад, маршрут «Я-романтик» включає в себе відвідування Маріїнського парку та мосту закоханих, прогулянка набережною Дніпра, а «Я-гурман» — гастротури з куштуванням концептуальних українських страв.

Основні функції Туристично-інформаційного центру:
— надання безкоштовної довідкової інформації мешканцям та гостям столиці про Київ (історія, культура, об’єкти, заклади гостинності, події, транспорт тощо);
розповсюдження рекламно-інформаційної продукції про туристичний потенціал Києва;
— надання інформації щодо авіа/залізничних сполучень;
— надання інформації щодо культурних та розважальних заходів, які відбуваються у місті;
— просування туристичних можливостей Києва серед його відвідувачів.
Центр працює щодня з 9.00 до 18.00








Ще один туристично-інформаційний центр планують відкрити цього року біля парку Шевченка.
Нагадаємо, мобільний додаток та інклюзивний маршрут: що готують туристам Києва у 2021 році
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»