Залізничне сполучення з містами-супутниками Києва пропонують об'єднати у мережу

Проєкт нового Генплану столиці має окремий розділ, у якому показано, як буде розвиватися транспорт у Києві на період 7 та 20 років.
Зокрема у документі передбачено активне використання внутрішньоміського залізничного вузла. Звільнення від вантажних потоків та інтегрування в єдину систему з метрополітеном і швидкісним трамваєм.
Також розробники вважають, що доцільно включити у внутрішньоміську мережу залізниці сполучення з містами-супутниками (Вишгород, Бровари, Бориспіль, Українка, Васильків, Ірпінь). Це допоможе розвантажити приміський залізничний вокзал, та й пасажири економитимуть час та кошти. Бо можна буде без пересадок проїхати, наприклад, з Ірпеня на Лівобережну. А збільшення частоти руху поїздів в години «пік» та протягом доби зробить міську залізницю серйозним конкурентом для інших видів транспорту.
До слова, фахівці пропонують побудувати лівобережний пасажирський вокзальний комплекс на станції Дарниця та 6 нових залізничних станцій та зупинних пунктів. У комплексі має бути організовано зручні підходи, пересадочні вузли з іншими видами транспорту. Також важливою буде реорганізація територій біля станцій залізниці, створення нових площ, організація підвозу пасажирів наземним транспортом, спорудження перехоплюючих паркінгів.
Нагадаємо, четверта лінія київського метрополітену, знана серед киян як легендарне «метро на Троєщину», матиме 22 станції. Подільсько-Вигурівська лінія проходитиме від житлового масиву Троєщина до Окружної дороги. Її протяжність становитиме 31 км.
Витяг з "Основних положень", проєкту Генерального плану, можна знайти на сайті: http://kyivgenplan.grad.gov.ua/
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»