Цифровий сервіс Київводоканалу визнали кращим в Україні

Премію Digital.Кращі отримують компанії за прорив у сфері впровадження цифрових технологій
Премію Digital.Кращі отримують компанії за прорив у сфері впровадження цифрових технологій

Цього року Київводоканал став лідером ринку електронного документообігу в Україні й отримав відзнаку Digital.Кращі-2020. 

Експерти цифрового ринку та громадськість відзначили такі його досягнення у сфері діджиталізації:
 

  • створення захищених електронних сервісів - особистого кабінету та електронного документообігу,
  • забезпечення повного циклу віддаленого обслуговування юридичних осіб з усіма необхідними документами,
  • взаємодію зі споживачами через різні сервіси електронного документообігу,
  • можливість для юридичних осіб перейти на електронний документообіг з підприємством без жодного візиту до центрів обслуговування споживачів.

Премія Digital.Кращі започаткована у 2019 році в рамках Всеукраїнської професійної премії ринку електронних торгів ZAKUPKI.КРАЩІ. Її отримують компанії за прорив у сфері впровадження цифрових технологій.

Київводоканал став першим водоканалом України, хто впровадив особистий кабінет для юридичних осіб та забезпечив у ньому взаємний електронний документообіг зі споживачами усіма розрахунковими документи, підписаними електронним цифровим підписом. 

“В умовах карантину, наше підприємство змогло оперативно запровадити повне дистанційне обслуговування, адже 100% питань - від передачі показників до отримання усіх необхідних розрахункових документів можна вирішити віддалено за допомогою наших цифрових сервісів, - розповідають у ”Київводоканалі". - І навіть, якщо завтра буде оголошено локдаун, ми без проблем зможемо підтримувати дистанційно зв’язок з усіма нашими споживачами-юридичними особами, включаючи обмін юридично важливими документами, підписаними електронним цифровим підписом (ЕЦП)".

Споживачам доступні  різні сервіси електронного документообігу

Приєднатись і почати користуватись будь-яким сервісом можна безкоштовно і без візиту до  офісу, адже реєстрація та підписання угоди на користування так само здійснюються віддалено через онлайн-сервіси.

Усіх своїх споживачів  - суб’єктів господарювання (від малого та великого бізнесу) Київводоканал продовжує і надалі щомісячно дистанційно забезпечувати повним пакетом розрахункових документів через загальнодоступні електронні системи MeDoc, СОТА, Вчасно та SmartSign (Signy). Незалежно від вибору, користування кожною системою повнофункціональне і безкоштовне. Споживач може обрати будь-яку із систем, яка буде для нього найбільш зручною. 

Розказуємо, як працює столична гаряча лінія 15-51 та з якими проблемами найчастіше звертаються кияни. 

Підготувала Марія КАТАЄВА