Допомога 24/7: як працює столична гаряча лінія 15-51

Допомога 24/7: як працює столична гаряча лінія 15-51

Куди можна телефонувати цілодобово, коли немає гарячої води, кіт заліз на дерево або ви не потрапили до лікаря в поліклініці

«У нашому будинку, на вулиці Осиповського, на верхніх поверхах періодично зникала гаряча вода, оскільки були проблеми з помпою. Ми звернулися до контакт-центру 15-51, зареєстрували звернення. І за кілька днів прийшли ремонтники й усунули несправність. Тепер гаряча вода є постійно. 15-51 – це дійсно працює!» - поділилася з «ВК» своєю маленькою радістю киянка Вікторія Качур.   

З якими проблемами кияни найчастіше звертаються до контакт-центру 15-51

«Допоможіть, я сьогодні зайшов у підвал, а там щури, бігають неначе коні»… «У нас вже дві години, як холодні батареї»… «Що робити, чоловік зранку постійно чхає, може у нього коронавірус?»...«Наш кіт заліз на дерево і дуже кричить»...

Щодня за номером телефону 15-51 оператори КБУ «Контактний центр міста Києва» приймають скарги й пропозиції від мешканців міста, щоб покращити якість життя у столиці. Куди ще поскаржитися на відсутність гарячого водопостачання, погано прибраний двір, неякісний сервіс у поліклініці чи байдуже ставлення вихователя у дитячому садочку до дитини? Звичайно, за номером 15-51.

Потім оперативно, в режимі онлайн, оператори центру надсилають звернення громадян до відповідних структурних підрозділів адміністрації м. Києва, щоб ті вжили заходів та надали компетентну та розгорнуту відповідь заявникам.

«Розвалені стіни під'їзду, «розібраний» ущент асфальт, незаконний МАФ прямо під вікнами будинку. Ми все запам’ятовуємо і пропускаємо через себе, і нам все болить, так само як і киянам. Звалюємо на свої плечі будь-які  проблеми жителів міста, навіть якщо потрібно знайти батареї, які «зникли разом із водою», а на вулиці Хрещатик «почали продавати морозиво Хрещатик» або треба «зловити щурів, які літають, як пацюки» по оселі. Приймаємо всі звернення та направляємо до відповідного виконавця. Карантину ми не по зубах, бо ми продовжуємо працювати 24/7», - розповідають у «Контактному центрі міста Києва».

ТОП звернень за листопад

«Лише за один день листопада надійшло 4000 дзвінків, а зареєстрованих питань - 4600. Зима все ближче й людям хочеться більше тепла в оселі. Тому проблеми із опаленням і гарячою водою очолили список ТОП-5 запитань останнього місяця. Ми реєструємо звернення, щоб швидше усунути ці проблеми», - кажуть у контакт-центрі.

Отож, трохи статистики. За останні 30 днів – на першому місці – відсутність опалення – 22 723, на другому - відсутність опалення по стояку - 15 012, на третьому – відсутність гарячого водопостачання – 11 317, четвертому – незадовільна температура опалення - 4 380, п’ятому - не працює пасажирський ліфт – 3 477.

За останні 30 днів всього звернень в роботі - 8 827, виконаних звернень - 33 137.

Загалом за добу до контактного центру 15-51 надходить в середньому близько 4 тисяч звернень, а в «пікові» дні - вдвічі більше.

Як подати звернення

Для розв`язання порушеного питання можна зареєструвати звернення за допомогою офіційного вебпорталу (https://new.1551.gov.ua/), мобільного застосунку «15-51» або зателефонувати за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного); (044) 205-73-37 (з міжміського).

Контакт-центр працює цілодобово 24/7, без вихідних та у святкові.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання – ті, які потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх реєстрації.

Отримайте назад вашого папугу

Окрім, як подати звернення, на сайті 15-51 також введені додаткові сервіси - «Інформування киян», «Пошук втрачених речей», інформаційно-довідковий ресурс «База знань», на якому можна отримати відповіді на найбільш поширені питання про роботу комунальних служб, по тарифах, оплаті послуг та інші.

А ще «Контактний центр міста Києва» долучився до проєкту «Бюро знахідок», підписавши відповідний меморандум про співпрацю з громадською організацією «LuckFind».

Онлайн-сервіс «Бюро знахідок» вже став ефективною площадкою для пошуку загублених документів, ключів та інших цінних речей.

«Переважно кияни звертаються щодо загублених документів, таких як «Картка киянина», паспорт, водійські та пенсійні посвідчення, дипломи тощо. Окрім того, надходили дзвінки стосовно загублених гаманців, мобільних телефонів та обручки. Найцікавішою стала знахідка папуги, про втрату якого повідомила його господарка. Також серед оголошень про втрату реєстрували дрони, велосипеди, запчастини від моторного човна, ксерокопії рецептів», – розповіли у контакт-центрі.