У столиці відремонтували 32 світлофори з дотриманням принципів безбар’єрності
На світлофорних об’єктах під час будівництва та реконструкції виконують пониження бордюрів, облаштовують тактильну плитку та встановлюють пристрої звукового супроводу.
Протягом 2024 року у столиці відремонтували 32 світлофорні об’єкти з дотриманням принципів безбар’єрності.
Про це повідомив директор комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» (ЦОДР) Олександр Міщенко під час семінару «Безбар’єрність транспортної інфраструктури міста Києва — поточний стан і перспективи».
«Створення безбар’єрного середовища для містян — одне з пріоритетних завдань на найближчі роки. Тому фахівці ЦОДРу, розробляючи схеми організації дорожнього руху, враховують потреби всіх його учасників — пішоходів, велосипедистів, автомобілістів тощо.
Зокрема, для створення рівного доступу до об’єктів дорожньо-транспортної інфраструктури на світлофорних об’єктах під час будівництва та реконструкції виконують пониження бордюрів, облаштовують тактильну плитку та встановлюють пристрої звукового супроводу. Також ми виконуємо роботи з капітального ремонту застарілих світлофорних об’єктів з облаштуванням пристроями звукового супроводу.
Так, у 2024 році відремонтували 32 світлофорні об’єкти з урахуванням принципів безбар’єрності. Окрім цього, для безпечного переходу дороги, зокрема для кращого орієнтування людей з порушеннями зору, на 40 перехрестях і пішохідних переходах встановлено пристрої звукового супроводу. Наразі в Києві такими пристроями вже обладнані 298 світлофорних об’єктів», — зазначив Олександр Міщенко.
За його словами, ЦОДР у співпраці з КК «Київавтодор» облаштовує дублюючі пішохідні переходи для зручності маломобільних груп. Підземні та надземні переходи дублюють наземними, де це дозволяють державні стандарти та будівельні норми. Так, у цьому році вже облаштовані наземні переходи на перехрестях вул. Старобориспільської з вул. Миколи Хвильового та просп. Валерія Лобановського з вул. Володимира Брожка. Наразі ведуть підготовчі роботи ще на двох об’єктах.
У Києві створюють смуги для руху громадського транспорту, що дають йому змогу пришвидшити рух та уникати заторів. У місті вже впроваджено 44 такі смуги та ведуться роботи щодо облаштування ще 26.
ЦОДР також працює над розвитком веломережі. Наразі розроблено 159 км велосмуг у Києві, що розташовуються на проїжджій частині дороги та відокремлюються від автомобілів окремою смугою. Впровадження велосмуг виконується під час поточного чи капітального ремонту дороги.
До слова, днями Марина Хонда проінспектувала, як облаштували вхідні групи у будинках в Дарницькому районі.
Сніжана БОЖОК, «Вечірній Київ»