Сучасні вагони для київського метро: ЄІБ надав 50 млн євро на оновлення

Попри повномасштабне вторгнення, Київ і далі розвивається. Столичне метро. Фото: Борис Корпусенко
Попри повномасштабне вторгнення, Київ і далі розвивається. Столичне метро. Фото: Борис Корпусенко

До війни майже 80% рухомого складу київського метрополітену було російського виробництва.

Представники Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) та влада Києва уклали угоду на 50 млн євро для придбання нових вагонів метро. Про це повідомили на сайті Представництва Європейського Союзу в Україні.

Зазначається, що угода підписана в штаб-квартирі ЄІБ у Люксембурзі під час візиту делегації Київської міської адміністрації.

За словами першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника, придбання сучасних і енергоефективних вагонів метро означає насамперед зміцнення безпеки пасажирських перевезень і раціональне використання коштів із бюджету Києва для утримання рухомого складу.

Микола Поворозник. Фото: Борис Корпусенко

«Попри повномасштабне вторгнення, Київ і далі розвивається. Усі сфери економіки міста були переорієнтовані на роботу в умовах воєнного часу. Йдеться не лише про забезпечення їхньої стабільної роботи, але й про розвиток із впровадженням сучасних технологій.

Міжнародні донори також беруть активну участь у цьому. ЄІБ є давнім надійним партнером Києва. Проєкт модернізації рухомого складу столичного метро важливий для міста Києва, і ми дуже вдячні ЄІБ за підтримку його втілення. Київський метрополітен — один із найпопулярніших видів транспорту в столиці. Мільйони пасажирів користуються ним щодня», — наголосив він.

Зазначається, що до війни майже 80% рухомого складу київського метрополітену було російського виробництва, тому припинення цієї залежності — нагальне стратегічне завдання. Понад 60% парку вже перевищило свій термін експлуатації, і нове фінансування дасть змогу замінити застарілі вагони на сучасні, енергоефективні альтернативи від місцевих або міжнародних постачальників.

Це відповідає Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року та Національній транспортній стратегії України до 2030 року, які спрямовані на створення більш стійкої та надійної системи громадського транспорту.

Нагадаємо, що цього місяця повноцінно запрацювала «синя» гілка метро. Увесь комплекс робіт тривав 9 місяців.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»