НБУ зобов’язав банки забезпечити фізичну та інформаційну доступність своїх установ

Ілюстрація НБУ
Ілюстрація НБУ

Переобладнати мають щонайменше 50% підрозділів.

Національний банк України зобов’язав банки забезпечити фізичну та інформаційну доступність щонайменше 50% від загальної кількості їх відокремлених підрозділів у регіоні, щоб сприяти створенню безпрецедентно інклюзивного фінансового простору для кожного громадянина України, зокрема ветеранів війни, осіб з інвалідністю та людей старшого віку. Про це повідомляють у НБУ.

Зміни враховані у ліцензуванні банків. Зокрема, НБУ встановив правила інклюзивного надання фінансових послуг та зобов’язав забезпечити їх доступність для осіб з інвалідністю до 01 січня 2025 року.

Банки мають інформувати клієнтів про місцезнаходження відповідних відділень, їх контактні номери телефонів та графік роботи на головній сторінці свого офіційного вебсайту та його мобільної версії, у мобільному застосунку, через служби клієнтської підтримки, чат-боти та месенджери, у загальнодоступних місцях приміщення тощо.

Фізична доступність відділень забезпечуватиметься з урахуванням відповідних державних стандартів з питань інклюзивності будівель і споруд, інформаційна доступність — шляхом розміщення інформації на вебсайтах, у мобільному застосунку в формі, що дає змогу людям з різними функціональними порушеннями вільно та самостійно ознайомитися з умовами надання фінансових послуг чи користування наявними платіжними пристроями.

«Безбар’єрні фінансові послуги мають стати повсякденною нормою нашого життя, адже це — наш обов’язок перед ветеранами та тими, хто постраждав в цій війні, — прокоментував рішення Національного банку Голова НБУ Андрій Пишний.

Очільник НБУ впевнений, що фінансові установи докорінно переглянуть свої сервіси, приміщення та правила спілкування з клієнтами, щоб українська фінансова система стала найінклюзивнішою у світі.

До теми:

Три вистави столичної оперети стали доступними для глядачів з порушенням слуху та зору

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»