Віталій Кличко показав рух зʼїздами та заїздами на новий шляхопровід на Оболоні

Мер Києва на одному із заїздів шляхопроводу. Фото: пресслужба мера
Мер Києва на одному із заїздів шляхопроводу. Фото: пресслужба мера

Сьогодні відкрили рух зʼїздами та заїздами на новий шляхопровід на перетині вулиць Полярної та Богатирської.

Київський міський голова Віталій Кличко поширив фото та розповів про те, що зробили вже на сьогодні на новій розв’язці на Оболоні.

«Проїзд зведеним шляхопроводом, нагадаю, був можливим з травня. Відсьогодні автотранспорт та тролейбуси рухаються вже повноцінною новою роз’язкою. Яку ми обіцяли завершити до осені і зробили це!» — повідомив очільник столиці.

Роботи на новій розв’язці на Оболоні наближаються до завершення.

Він продемонстрував на фото, як виглядає розв’язка на загал — з висоти пташиного польоту.

«На об’єкті влаштували 5-ти прогонову естакаду, з’їзди та заїзди транспортної розв’язки, тротуари та велодоріжки. Встановили зовнішнє освітлення, переклали інженерні мережі», — розповів Кличко.

Він звернув увагу на те, що збудували й підземний пішохідний перехід з пандусами для маломобільних груп населення.

«Враховані всі вимоги щодо інклюзивності», — акцентував міський голова.

Віталій Кличко дякує будівельникам за роботу.

За його словами, невдовзі завершать усі роботи з благоустрою території.

Ця розв’язка збільшить пропускну спроможність транспортного вузла й зменшить затори у цій частині Оболоні. Також покращить безпеку руху та екологічну ситуацію. Тобто, ми створили ще один об’єкт європейського рівня.

Віталій Кличко інформує киян про кожен етап робіт на розв’язці на Оболоні.

Роботи на цьому дуже важливому інфраструктурному обʼєкті розпочали в червні 2023 року.

Довжина шляхопроводу — 125 метрів, він має шість смуг руху.

Будівельники в стислі терміни встановили опори шляхопроводу. Змонтували 72 балки прогонових будов. Облаштували підземний пішохідний перехід в тілі насипу естакади зі сторони вулиці Героїв Дніпра.

Сучасна розв’язка зробить комфортнішим життя киянам.

«Вечірній Київ» писав, що дорожні роботи намагаються виконувати у 2 — 3 зміни, щоби мінімізувати терміни ремонту. Без порушення технології та регламенту робіт.

Саме так і будувалася естакада на Богатирській, підрядники працювали без вихідних й на об’єкті було 120 — 180 працівників. Спорудження всього комплексу розв’язки зі з’їздами розраховано на 24 місяці, проте повністю завершити об’єкт планують раніше.

Ольга СКОТНІКОВА, «Вечірній Київ»