Київський метрополітен збільшив кількість вакансій на курси машиністів

Ілюстративне фото Даша Гришина
Ілюстративне фото Даша Гришина

До початку навчання залишилися лічені дні, тому всі, хто досі вагався ще мають шанс потрапити на курси. Додали ще 8 місць для курсантів або курсанток.

У Київському метрополітені подякували всім, хто відгукнувся на оголошення, а це майже 450 людей.

«Весь цей час відділ кадрів опрацьовував анкети, проводив зустрічі та співбесіди. Загалом було видано 50 направлень на медичний огляд. З цієї кількості — 25 позитивних заключень, ще кілька кандидатів і кандидаток на етапі проходження медкомісії. Враховуючи такий інтерес до роботи в підземці, ми прийняли рішення збільшити групу слухачів з 30 до 38», — йдеться у дописі КП «Київський метрополітен».

Якщо ви мрієте стати частиною колективу і впевненні у власному здоров’ї, а, на жаль, значна частина кандидатів не змогла пройти медичний огляд, то вас чекають. Заповнюйте форму https://forms.gle/HfbvraXivuH6vGiu6

Дедлайн подачі анкет — до 26 серпня включно. Далі вам зателефонує представник електродепо та запросить на зустріч. Дуже просимо відповідати на телефонні дзвінки.

«450 анкет — величезна кількість, направду, ми не очікували такого інтересу. Але серед них були і заявки від людей, яким просто було цікаво зазирнути за лаштунки метро, і ми дуже цінуємо вашу любов до підземки. Однак просимо подаватися тих, хто прийняв виважене рішення і дійсно впевнені, що хоче працювати в столичному метрополітені», — зауважують у метрополітені.

Нагадуємо: навчання розпочинається 2 вересня та триватиме орієнтовно 28 тижнів із виплатою щомісячної стипендії 8000 грн. Заплановані теоретичний та практичний блок. Між навчанням — проміжні іспити. Після завершення та отримання посвідчення машиніста можна претендувати на роботу в підземці (заробітна плата орієнтовно 28 000 грн).

У метрополітені зауважили, що група, де навчається перша жінка-машиністка, на фінальному етапі. Нині триває практична частина навчання у супроводі досвідченого колеги. І кияни навіть не підозрювали, що вже їхали з жінкою-машиністкою.

Читайте також: «Мрію керувати поїздом, — кандидатка у машиністки метро Києва».

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»