Мер Києва під час зустрічі з ветеранами обговорив будівництво паркінгу на Прирічній
Міський голова наголосив, що паркінг спорудять без шкоди для природи.
За неповні два місяці на Оболонському острові побувало пів мільйона відпочивальників. Величезна частина з цих людей приїздила на Оболонь на власних автомобілях, створивши у прилеглих до зони відпочинку дворах незручності місцевим мешканцям.
Про це говорив мер столиці Віталій Кличко під час спілкування з пораненими воїнами, які знаходяться на реабілітацію у Києві. Для них на Оболонському організували риболовлю.
Мер Києва зазначив, що такий відпочинок просто неба біля води дуже подобається Захисникам, однак недоліком популярної локації наразі є те, що тут все ще немає зручної парковки. Однак під час зустрічі з ветеранами, які через проблеми зі здоров’ям, звісно ж приїхали на пікнік з мером на автомобільному транспорту, Кличко пообіцяв: вже зовсім скоро проблему зі стоянкою вирішать.
«Всім подобається комфорт, створений на острові. Єдиний недолік цієї локації — відсутність умов для тих, хто приїжджає на відпочинок на власних авто. Тут немає умов для паркування. Вулиця Прирічна, а також всі двори будинків, що поряд, забиті автомобілями. Тому вкрай важливо побудувати паркінг для тих, хто сюди приїжджає й розвантажити прибудинкові території від автомобілів. Ми над цим працюємо, й я переконаний, що він (паркінг, — ред.) потрібен й буде побудований в жодному разі не спотворюючи природу, дерева. Адже це наш скарб», — наголосив під час зустрічі з військовими мер столиці.
Крім того, паркінг — об’єкт подвійного призначення. Він слугуватиме укриттям понад двом тисячам громадян.
Щодо проєкту паркінгу, то паркінг на Прирічній збудують на відмітках, що на 1,5 метра вище за максимальний прогнозований рівень водопілля. За словами головного архітектора проєкту Ігоря Петрова, через будівництво паркінгу колапсу із його затопленням весняним водопіллям не буде.
Навпаки, він «забере» з оболонських дворів заїжджі автівки, дасть прихисток під час повітряних тривог понад двом тисячам людей, адже це буде споруда подвійного призначення. Бетонні плити дамби ніхто зрушувати з місця не буде. Їх засиплють ґрунтом на ширину майже 18 метрів й вирівняють від нижньої відмітки до відмітки вулиці Прирічної. І на цій насипній ділянці довжиною у 350 метрів зроблять прогулянкову зелену зону з дитячими майданчиками — новий сквер для місцевих мешканців.
Паркінг запроєктований двоярусним, що дозволяє зробити висота самої бетонної берегоукріпної споруди.
Нагадаємо, киян закликають підтримати ініціативу, яка вирішить питання паркування у популярній локації, можна за посиланням.
До слова. Великі парки й зони рекреації в усьому світі завжди супроводжують супутньою інфраструктурою й це стало обов’язковою нормою. Наприклад, біля парку тюльпанів Кекенхоф розташована велетенська парковка на 4,5 тисячі автомобілів та 1 тисячу автобусів. Біля нью-йоркського Сentral park припаркувати авто можна біля численних спеціальних паркувальних стовпчиків.
У Київській області біля Національного парку «Межигір’я» працює спеціалізована парковка, яка знаходиться на території заміського комплексу Vyshegrad.
У Києві біля парків обов’язково розміщують більші чи менші паркмайданчики. Згадати хоча б парк «Муромець», де працює велетенська паркувальна зона.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»