У столичних ЦНАПах запрацював «Адмінсервіс «Ветеран»

Фото пресслужба КМДА
Фото пресслужба КМДА

У межах проєкту розроблені 6 комплексів адміністративних послуг.

У столичних ЦНАПах запровадили проєкт «Адмінсервіс «Ветеран» — тепер ветерани та члени їхніх сімей матимуть особливу увагу при отриманні адміністративних послуг. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник під час інспектування реалізації проєкту в міському ЦНАПі.

У межах проєкту розроблені 6 комплексів адміністративних послуг за однією заявою відповідно до статусів:

  • учасник бойових дій — 19 послуг;
  • учасник війни — 16 послуг;
  • член сім’ї, член сім’ї загиблого (померлого) — 26 послуг;
  • постраждалий учасник Революції Гідності — 19 послуг;
  • особа з інвалідністю внаслідок війни — 34 послуги;
  • особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною — 14 послуг.
Наталія Шампай та Микола Поворозник

«Запровадження цієї послуги — важливий крок в адаптації до цивільного життя ветеранів у громадах. Пріоритетним обрано саме комплексний підхід у наданні послуг. Це дозволяє надавати їх за однією заявою від кількох суб’єктів, з одним пакетом документів на весь комплекс послуг, в одному місці, за мінімальної кількості відвідувань, без стресу та черг, швидко та просто», — розповів Микола Поворозник.

Він зазначив, що всі процедури оптимізовані. Зокрема, адміністратор/адміністраторка контролює терміни надання послуг та інформує заявника про стан розгляду справи.

«Нині в усіх районах облаштовані 22 локації, де функціонуватиме цей сервіс. Виділені робочі місця для обслуговування ветеранів. Адміністратори пройшли відповідне навчання, зокрема, як працювати з людьми, які пережили кризову ситуацію», — зауважив Микола Поворозник.

Він додав, що місто очікує від Міністерства у справах ветеранів України затвердження на рівні Кабміну форми єдиної заяви, що дозволить уніфікувати та автоматизувати процедуру й поширити таку практику в інших регіонах.

Військовий Андрій у ЦНАПі

«Зайшов відновлювати посвідчення водія, бо загубив старе, і мене тут же на місці скерували сюди, розповіли, які ще я можу отримати від держави і міста. Це дуже зручно, що все це працює за принципом «одного вікна», — розповів військовослужбовець Андрій.

Заступник міністра Мінветеранів Руслан Приходько пояснив, що найзатребуванішими сьогодні серед військових є послуга з відновлення документів, а також оформлення пільг на сплату комунальних послуг та отримання матеріальної допомоги не тільки від держави, а й від громади. Так, зокрема у столиці для ветеранів та членів їхніх родин передбачена ціла низка пільг та можливостей.

До слова, часто військові навіть не знають, які пільги можуть отримати додатково і працівники адмінсервісу «Ветеран» будуть розповідати про усі можливості. Головне ж завдання сервісу, аби всі послуги і документи оформлялися онлайн, а замовникам треба було б тільки прийти за готовими документами чи дізнатися, що їхня справа вирішена.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»