У КМДА знайшли спосіб упорядкувати транспортний трафік столиці

У КМДА знайшли спосіб упорядкувати транспортний трафік столиці

Одна із основних причин ускладнення трафіку в столиці – перевантаження доріг міжміськими рейсами (близько 3 000 на добу) та приміськими рейсами (близько 7 000 на добу). Наприклад, лише на Одеський напрямок припадає 635 рейсів на добу, що призводить до значного ускладнення трафіку до Деміївської площі (зокрема, Голосіївського проспекту, проспекту Науки, проспекту В. Лобановського та бульвару Дружби Народів).

Найбільшою проблемою є те, що в’їзд більшості перевізників до столиці є несанкціонованим. До того ж вони спричиняють затори через стоянки в необлаштованих для цього місцях (в першу чергу, біля Палацу Спорту, площі Перемоги, ст. м. «Теремки», ст. м. «Житомирська» тощо). Це призводить до втрат доходів міського громадського транспорту та недоотримання коштів до бюджету від станційних зборів.

Тому КМДА поставила перед собою мету – спільно з «Укртрансбезпекою», керівництвом Київської обласної державної адміністрації упорядкувати транспортний трафік столиці та області й розпочати створення пересадочних хабів на межі столиці та області. Про це повідомили в прес-службі КМДА.

Один зі шляхів вирішенням проблеми з міжміськими та приміськими перевізниками – зручне розташування та забезпечення належного функціонування автостанцій.

Наразі в Києві 8 автостанцій, 1 з яких – приватна (АС «Київ»), 1 – комунальна (АС «Видубичі») та 6 – державних (АС «Автовокзал Київ», АС «Поділ», АС «Полісся», АС «Дарниця», АС «Дачна», АС «Південна»).

Всі вони знаходяться в межі міста, а частина – в центральній частині столиці. Відповідно до концепції розвитку перехоплюючих хабів Києва існує необхідність припинення існування 3 автостанцій (АС «Поділ», АС «Південна», АС «Автовокзал Київ»). Натомість найближчим часом буде відкрита нова сучасна автостанція «Теремки», яка якісно відрізняється від всіх інших автостанцій. Її пропускна спроможність – 450 рейсів та 9 000 пасажирів на добу. Для пасажирів на території нової автостанції обладнані комфортні зали очікування, кімнати «матері та дитини», магазини, кафе, готель; також вона повністю пристосована до потреб маломобільних груп населення. До автостанції можна дістатися як громадським транспортом, так і шатловими маршрутами від ст. м. «Теремки».

У 2018-2019 роках буде продовжено тенденцію до заміни старих автостанцій, розміщених у центральній частині міста, на нові й сучасні пересадочні хаби на околицях. 2 автостанції припинять своє існування (АС «Дарниця» та АС «Дачна»), натомість буде відкрито 4 нові (АС «Червоний хутір», АС «Лісова», АС «Академмістечко», АС «Героїв Дніпра»).

- Нашою основною метою є створення транспортних хабів на 8 основних магістралях в’їзду до столиці. Це дозволить нам не лише розвантажити місто та не допустити в’їзд до центральної частини приміських та міжміських автобусів, але й забезпечити прозору роботу перевізників. Таким чином Київ перестане втрачати кошти з бюджету – а це щонайменше 780 000 гривень на добу (із розрахунку, що щодня через Київ курсує близько 10 000 приміських та міжміських рейсів; кожен автобус перевозить щонайменше 26 осіб, а вартість проїзду складає мінімум 3 гривні), та зможе їх перенаправити на покращення транспортної інфраструктури і підвищення якості надання послуг, – зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель.