НАЗК запускає важливу соціальну рекламу

Інформацію про запобігання корупції розмістять на білбордах. Фото з відкритих джерел
Інформацію про запобігання корупції розмістять на білбордах. Фото з відкритих джерел

20 червня стартує широка інформаційна кампанія для привернення уваги громадян до проблем корупції і боротьби з нею.

20 червня стартує широка інформаційна кампанія для привернення уваги громадян до проблем корупції і боротьби з нею.

Національне агентство з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) є розробником та координатором реалізації Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки (далі — ДАП), виконавцями якої є 109 державних органів та установ, зокрема й обласні військові адміністрації. Для належної комунікації виконання заходів ДАП НАЗК також розробило Стратегію комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції на період до 2025 року.

Мета реалізації Стратегії — зміна суспільно-політичного дискурсу з фокусом на запобіганні та відмові від корупції, а також пояснення переваг нульової толерантності до будь-яких корупційних проявів. Ключові цілі Стратегії — пояснення переваг і важливості заходів запобігання корупції, підвищення рівня довіри суспільства до державних органів та ініціатив, зниження рівня толерантності до корупції та популяризація доброчесних моделей поведінки — реалізуються через проведення низки загальнодержавних інформаційних кампаній.

З метою ефективної реалізації цих кампаній НАЗК за підтримки проєктів міжнародної технічної допомоги та неурядових організацій розробило та планує створювати надалі низку тематичних інформаційно-просвітницьких матеріалів з охопленням широкої цільової аудиторії.

Вказані матеріали створені для привернення уваги громадян до проблем корупції і боротьби з нею, підвищення мотивації до громадянської активності та зростання рівня обізнаності щодо тем запобігання корупції.

Серед тем кампаній — реалізація державної політики у сфері протидії корупції; інструменти громадського контролю; законні альтернативи усталеним корупційним практикам; викривання корупції; взаємодія громадян з державою; популяризація доброчесних поведінкових практик у повсякденні тощо.

До слова, столична влада запустила опитування для мінімізації корупційних ризиків у своїй діяльності.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»