Міноборони відповіло на популярні запитання щодо даних у мобільному застосунку

Ілюстративне фото з відкритих джерел
Ілюстративне фото з відкритих джерел

Відповіді на найбільш поширені запитання виклали в інфоргафіці.

18 травня Міноборони України запустило мобільний застосунок «Резерв+» для військовозобов’язаних, призовників та резервістів, у якому можна оновити дані. За декілька годин понад 150 тисяч українців у ньому зареєструвалися. Наразі через застосунок оновили дані понад мільйон осіб.

«Застосунок захищений від DDOS-атак та намагань ворога його зламати, тому функція авторизації може працювати не у всіх одночасно. Технічна команда працює 24/7, виправляє всі помилки та реагує на зауваження», — заспокоїли у Міноборони тих, у кого не виходить зареєструватися з першого разу.

Термін для оновлення даних — 60 днів, тож часу на оновлення достатньо.

У Міністерстві оборони України відповіли на найбільш поширені питання щодо роботи застосунку «Резерв+» для оновлення даних військовозобов’язаними.

Надані відповіді на такі запитання: «Кому потрібно встановлювати Резерв+?», «Чи потрібно йти до ТЦК після оновлення даних у застосунку?», «Що робити, якщо дані у застосунку неправильні», «Що робити, якщо у застосунку особі присвоєно статус «у розшуку»? та інші.

Як обновити дані у застосунку «Резерв+» для військовозобов’язаних, призовників та резервістів можна переглянути у короткій відеоінструкції.

У відомстві додали, також оновити дані можна офлайн у Територіальних центрах комплектування (ТЦК) або Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП), які діють по всій країні.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»