Будівництво метро на Виноградар продовжать: які вимоги до підрядника

На ділянці будівництва метро на Виноградар. Фото: Олексій Самсонов
На ділянці будівництва метро на Виноградар. Фото: Олексій Самсонов

Київський метрополітен оголосив тендер. Мова йде про продовження робіт з будівництва Сирецько-Печерської лінії в бік житлового масиву Виноградар.

КП «Київський метрополітен» повідомив, що за результатами проведеної державної експертизи та на підставі отриманого позитивного експертного звіту, очікувана вартість закупівлі становить 13 956 843 711,13 грн.

Пропозиції від учасників тендера прийматимуть до 28 травня 2024 року.

У документах на сайті Prozorro йдеться про будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (1-ша черга будівництва — дільниця від ст. «Сирець» до ст. «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилкового відгалуження в бік ст. «Виноградар» за скоригованим проєктом, виконує роботи на 5-й і 6-й пускових комплексах.

Під час робіт на 5 та 6 пускових комплексах, підрядник забезпечує: підготовку території (перенесення інженерних мереж, комунікацій, споруд, будівель) та організацію будівництва; саме будівництво. У тендерній документації є вимога: підрядник повинен мати ліцензію на проведення робіт високого класу безпеки та ліквідовувати можливі негативні наслідки під час будівництва своїм коштом.

У повідомленні столичного метрополітену йдеться, що у грудні 2023 року КП «Київський метрополітен» у судовому порядку розірвав договір з АТ «Київметробуд». Причина припинення дії договору — незадовільні терміни виконання підрядною організацією будівельних робіт. Також за позовом, у судовому порядку, вирішується питання щодо стягнення частини попередньої оплати, використання якої не підтверджено відповідними актами виконаних робіт.

Як зазначають у «Київському метрополітені», будівництво метро на Виноградар — важливий міський проєкт, реалізація якого забезпечить житловий масив Виноградар і мешканців Подільського району надійним швидкісним пасажирським транспортом.

Наразі на об’єкті будівництва метро на Виноградар побудований правий перегінний тунель протяжністю майже 1 250 метрів від станції «Мостицька» до станції «Сирець».

Крім того, завершене будівництво основних конструкцій перегінного вентиляційного вузла. Також частково влаштовані огороджувальні конструкції методом «стіна в ґрунті», монолітне та залізобетонне кріплення котловану металоконструкціями — з розробкою та вивезенням ґрунту; споруджені основні конструкції суміщеної тягової підстанції; частково збудовані двоярусні тунелі та інше.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»