Держава допомагає українським компаніям вийти на іноземні ринки

Для цього створили спеціальний цифровий сервіс Nazovni.
МЗС України допомогло створити спеціалізований цифровий сервіс, який допомагає українському бізнесу вийти на нові ринки за підтримки представників дипломатичних установ України у 120+ країнах світу.
Платформа Nazovni працює як з великими гравцями ринку, так і з малим та середнім бізнесом, що вперше планує експортувати товари за кордон. Усі послуги — безоплатні.
Експортери можуть отримати від NAZOVNI таку допомогу:
- визначення перспективних ринків для експорту;
- надання інформації про особливості ринків кожної країни, її економічну ситуацію, провідні сектори економіки, структури імпорту, заборонені товари для експорту в країну та інше;
- сприяння участі у міжнародних виставкових заходах на пільгових умовах, а також B2B заходах ритейл-акціях тощо;
- отримання списку контактів потенційних партнерів (контрагентів);
- допомога в налаштуванні контактів з конкретними компаніями;
- інформація про проведення тендерів та їхні особливості;
- поширення комерційних пропозицій серед іноземних клієнтів, торгово-промислових палат та профільних бізнес-асоціацій.
До слова, раніше Прем’єр-міністр Денис Шмигаль у цифрах пояснив, чому вигідно купувати українські товари
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»