У квітні пройде фестиваль соціальної реклами «Інший погляд»: як долучитися киянам

Фестивалю вже понад 10 років. Фото: фб-сторінка фестивалю
Фестивалю вже понад 10 років. Фото: фб-сторінка фестивалю

Це можливість для креативної молоді проявити свій творчий потенціал і презентувати власне бачення актуальних проблем українського суспільства через соціальну рекламу.

ГО «Молодіжний центр ефективних комунікацій» організовує XI Міжнародний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд», присвячений темі «Стійкість України».

Цього року в межах Фестивалю передбачено 2 дні креативної активності:

  • 19 квітня — спільний онлайн-перегляд конкурсних робіт разом із журі.
  • 20 квітня — офлайн-захід у Києві, у ході якого учасники слухатимуть презентації цікавих спікерів, братимуть участь в обговореннях, дискутуватимуть на важливі теми, навчатимуться чомусь новому, відвідають виставку та долучаться до благодійного збору на потреби військових.

Участь у Фестивалі — це чудова нагода познайомитися з фахівцями креативних індустрій, знайти однодумців, обмінятися досвідом, а найголовніше — стати частиною креативного ком’юніті.

Для того, щоб долучитися до заходу учасникам необхідно створити креативну роботу і подати її на Конкурс соціальної реклами. Вона повинна демонструвати стійкість українців через призму тих чи інших проблем, які загострились або з’явилися під час війни.

За словами організаторів, взяти участь у Конкурсі можуть школярі, студенти та молодь віком до 30 років. Це можуть бути як окремі особи, так і групи осіб, представники молодіжних та дитячих громадських організацій.

У межах Конкурсу можна подати роботу в 5 номінаціях:

  1. «Друкована реклама».
  2. «Відеореклама».
  3. «Аудіореклама».
  4. «Зовнішня реклама».
  5. «Digital-реклама».

Ознайомитися із технічними умовами можна на сайті проєкту.

Прийом робіт на Конкурс триватиме до 31 березня включно за посиланням.

«Конкурс — це можливість для молоді не лише заявити про себе й донести свою думку світу, а й отримати зворотний зв’язок від журі та позмагатися за крутий приз, яким буде нагороджено переможця», — зазначила засновниця й керівниця Міжнародного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд» Тетяна Кузнєцова.

Дізнатися більше про Фестиваль «Інший погляд» можна на сайті, а також у соціальних мережах: Instagram та Facebook.

Як писав «Вечірній Київ», у березні 2024 року з молоддю обговорили важливість волонтерства під час війни. Київські молодіжні організації сьогодні підтримують майже 20 військових підрозділів та низку ГО, які опікуються переселенцями.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»