Київводоканал нагадав про необхідність повірки лічильників

Ілюстративне фото Київтеплоенерго
Ілюстративне фото Київтеплоенерго

Повірку треба здійснювати кожні чотири роки за визначеним алгоритмом.

У Київводоканалі радять дізнатись дату наступної повірки. Зробити це можна за попереднім повірочним свідоцтвом. А для нових лічильників необхідно відрахувати 4 роки від дати виробництва приладу, яка вказана у його технічному паспорті.

Інформація про терміни повірки також є в базах даних Київводоканалу, тому фахівці нагадують споживачам про необхідність здійснити повірку, надсилаючи індивідуальні повідомлення.

«Але іноді такі повідомлення можуть отримати споживачі, у яких насправді термін повірки ще не підійшов. Нас часто запитують, як таке може статись, і що робити в такому випадку», — говорять у Київводоканалі й пояснюють, чому вам може прийти повідомлення про необхідність повірки лічильника, хоча попередні повірочні свідоцтва ще дійсні.

Пояснюється, що це може статися, коли ваш номер телефона записаний в базі даних до кількох квартир, або залишився за попереднім місцем проживання.

  • Що робити: актуалізувати ваші дані через чат-бот або за номером 202-02-02, особливо якщо ви маєте у власності декілька квартир або нещодавно змінили місце проживання.

Буває, що лічильник холодної води ви повірили, а термін повірки закінчився у лічильника гарячої води.

  • Що робити: слідкувати за термінами повірки обох лічильників, адже лічильники гарячої води також відображаються в базах даних Київводоканалу — на їх основі роблять нарахування за відведення гарячої води.

Коли була виконана повірка без демонтажу, але термін повірки не подовжений у водоканалі, бо свідоцтва про повірку не були передані вчасно.

  • Що робити: обов’язково передавати нам свідоцтва про повірку у чат-бот або електронною поштою, особливо якщо повірку ви замовляли в іншій організації.

Повірка або заміна виконана в поточному місяці, і дані ще не оновилися.

  • Що робити: перевірити інформацію в особистому кабінеті, починаючи з 10 числа наступного місяця.

У Київводоканалі радять завжди перевіряти інформацію про необхідність повірки у попередньому повірочному свідоцтві або паспорті лічильника. А якщо ви загубили ці документи або не маєте до них доступу, уточнити термін повірки можна:

— в особистому кабінеті на нашому сайті,

— в кол-центрі за телефоном 202-02-02,

— в чат-боті, в розділах «інше» або «фінансові питання»

Viber: http://tinyurl.com/pn92devj

Telegram: https://t.me/vodokanalkiev_bot

«Вечірній Київ» писав, що періодично столичні комунальники попереджають киян про шахраїв з фейковими послугами. Зокрема із повірки або заміни лічильників.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»