Серед українців зростає попит на натуральну косметику: експерти Codes розповіли, як зекономити

Коли у 2022 році після початку повномасштабного вторгнення аудиторська компанія Deloitte проводила опитування серед українських споживачів, то виявилося, що косметика — одна з небагатьох категорій товарів, на якій українці намагалися не економити. Натомість більшість економили на розвагах та відвідуванні закладів громадського харчування. Й доволі показово, що навіть зараз ця тенденція зберігається, хоча вона й не так сильно виражена.
Результати досліджень Deloitte підтверджують й представники інформаційного сервісу codes.com.ua, який публікує актуальні промокоди та купони інтернет-магазинів та інших онлайн-платформ. За даними Codes, попит на якісну натуральну косметику навіть зріс впродовж року. А навесні очікується досягнення найбільших показників продажів від початку повномасштабного вторгнення.
В Codes підкреслюють, що це не лише результат зростання купівельної спроможності як такої. Інтернет-магазини косметики стали частіше пропонувати покупцям знижки, промокоди та купони. А самі покупці стали більш обізнаними в питаннях економії. Наразі різноманітні спецпропозиції доступні у більшості українських магазинів косметики:
- iHerb
- EVA.UA
- Parfum City
- Watsons
- Notino
- Medica+ та інших
В деяких випадках економія може досягати 60-70%, однак подібні пропозиції зазвичай обмежені у часі, тому потенційним покупцям варто слідкувати за оновленнями. А от знижки 10-30% можна знайти практично будь-коли у більшості інтернет-магазинів. Деякі з них діють на постійній, або майже на постійній основі.
Окрім очевидної вигоди завдяки знижкам, в Codes називають й інші причини збільшення попиту на натуральну косметику серед українців:
- Зростання еко-свідомості. Навіть під час війни українці залишаються екологічно свідомими й намагаються обирати продукти, які не шкодять планеті.
- Турбота про власне здоров’я. Сучасний покупець знає, що якісний, корисний те безпечний продукт не може коштувати дешево.
- Широкий вибір. Якщо після початку повномасштабного вторгнення кількість якісної косметики в Україні тимчасово була доволі обмеженою, то зараз проблем з постачанням практично немає.
До речі, в Codes відмітили, що зараз в Україні майже не залишилося косметики російського походження. Звісно, все ще можна знайти залишки на складах деяких магазинів, однак це скоріше виняток з правил. Здебільшого у продажу знаходиться вітчизняна або ж європейська косметика. Попит на продукти країни-агресора зараз на вкрай низькому рівні.
Codes — це інформаційний сервіс, який пропонує безкоштовні промокоди та купони для багатьох відомих брендів
Леонід РУДЕНКО