Промокоди на які товари та послуги будуть популярні у 2024 році: аналітичний прогноз від експертів Emporium

Оптимізація витрат та економне використання коштів стали нормою поведінки для мільйонів українців. Через зростання цін та зниження реальних доходів споживачі товарів та послуг почали більш активно використовувати промокоди на знижку.
Ураховуючи суспільний запит та намагаючись не втратити клієнтів, продавці збільшили кількість акційних пропозицій. Скористатися знижкою пропонують інтернет-магазини, служби таксі та доставлення готової їжі, страхові компанії та розважальні заклади.
Статистика застосування промокодів
Вибір знижкових пропозицій на придбання товарів та послуг досить широкий. Приміром, сервіс з промокодами Emporium співпрацює з понад трьома сотнями торгових платформ та надавачів послуг. На сайті міститься інформація про тисячі актуальних акцій і бонусів та публікуються промокоди, активація яких дає можливість отримати знижку на придбання десятків тисяч найрізноманітніших товарів та послуг. Проте українські споживачі, згідно з даними Emporium, приймають не всі пропозиції.
Так, проаналізувавши запити користувачів сервісу, експерти з’ясували, що у 2023 році відвідувачі сайту найчастіше шукали промокоди для отримання знижок у таких категоріях:
- товари для дому;
- засоби гігієни та косметика;
- дитячі товари;
- одяг та взуття;
- побутова техніка.
Загалом, кількість запитів на промокоди у цих групах становить майже 60% від загального обсягу.
Разом з тим, як з’ясували аналітики Емпоріум, у другій половині 2023 року тенденція дещо змінилася. Зокрема, майже на чверть збільшився попит на знижкові пропозиції у категорії автотоварів. Також зросла кількість запитів на такі послуги:
- стрімінгових сервісів — +43%;
- страхування — + 35%;
- мікропозики — +32%.
Пожвавилася ситуація також у сфері розваг і подорожей. Зріс попит на бронювання квитків та замовлення книг.
Понад 70% покупців активують промокоди Емпоріум в українських інтернет-магазинах. Переважна більшість купує продукцію, вироблену в Україні.
Очікування експертів
Аналітики сервісу промокодів Emporium прогнозують, що найближчим часом кардинальних змін у сфері використання промокодів, як і в купівельній поведінці українців загалом, не відбудеться. Попит на знижкові пропозиції, на їх думку, буде стабільно високим, хоча різкого зростання не передбачається. У тренді, як і торік, будуть покупки відносно недорогої продукції. На основі аналітичних даних експерти очікують, що у 2024 році найбільш популярними будуть промокоди у таких категоріях:
- дитячий одяг та іграшки;
- корми для тварин;
- засоби гігієни та побутова хімія;
- страхування;
- товари для дому та саду.
До першої десятки рейтингу популярності, згідно з прогнозом, увійдуть також знижки на контент, розваги (концерти, екскурсії, азартні ігри тощо), подорожі, онлайн-освіту та автотовари.
Причинами збереження попиту на знижки експерти називають нестабільну економічну ситуацію, вільний доступ до промокодів, регулярне проведення акцій.
Emporium — це незалежний агрегатор знижок, який співпрацює з вітчизняними та міжнародними брендами. На сайті доступно більше 10 000 актуальних промокодів, бонусів, акцій та купонів.
Леонід РУДЕНКО