Доступність освіти для всіх є одним із головних викликів воєнного стану, — Марина Хонда

Марина Хонда, заступниця голови КМДА. Фото: Борис Корпусенко
Марина Хонда, заступниця голови КМДА. Фото: Борис Корпусенко

Саме тому в столиці проходять семінари та тренінги для позашкільних освітніх закладів.

Нещодавно у Центрі стресостійкості Києва відбувся дводенний семінар-тренінг для позашкільних освітніх закладів «Системний підхід у реалізації інклюзії в освіті». Разом із працівниками Департаменту освіти і науки Києва запросили на тренінг 28 представників освітнього процесу позашкільних навчальних закладів: педагогів, завучів, практикуючих психологів.

Про це розповіла заступниця голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Марина Хонда.

«Цього разу йшлося про індивідуальні освітні потреби, емоційні та поведінкові порушення, особливості навчання, розлад аутистичного спектру тощо. Розглядали також ознаки кожного підходу та особливості комунікації з дітьми», — йдеться в її повідомленні.

За словами Марини Хонди, на сьогодні в освітян є безліч запитань. До прикладу, як вчителі можуть підтримувати учнів із різними індивідуальними освітніми потребами? Або, як батьки можуть активно брати участь у впровадженні інклюзивної моделі?

Тренінги продовжуватимуться й надалі, людей просять залишати свої питання чи запити на сторінці Центру стресостійкості Києва.

«Доступність освіти для всіх є одним із головних викликів воєнного стану. У лютому-березні заплановане навчання за програмою „Системний підхід у реалізації інклюзії в освіті“ для фахівців чотирьох районів. Групи формує Департамент освіти і науки Києва», — анонсувала Марина Хонда.

До теми — у Центрі стресостійкості Києва навчають психологів за підтримки Нідерландів.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»