Rallye Monte-Carlo Historique: кияни підняли український прапор на історичному ралі. ФОТО

Кияни Сергій Малик та Геннадій Вільгоцький на Rallye Monte-Carlo Historique. Фото надане Сергієм Маликом
Кияни Сергій Малик та Геннадій Вільгоцький на Rallye Monte-Carlo Historique. Фото надане Сергієм Маликом

Два українські екіпажі взяли участь в одному з найвідоміших історичних ралі у світі.

Перегони стартували 31 січня і тривали аж до 7 лютого. Один екіпаж представляли Дмитро Тананевич та Олексій Гордієнко, які їхали на автомобілі Porsche 924. Другий екіпаж — кияни Сергій Малик та Геннадій Вільгоцький.

До речі, київське коріння мали не тільки пілоти, а й сама машина — адже свого часу цей Autobianchi було відреставровано в майстерні відомого спортсмена та колекціонера Сергія Чекана.

Одразу по поверненню Сергій Малик радо поспілкувався з журналісткою «Вечірнього Києва» і поділився своїми враженнями від цьогорічних змагань.

«Rallye Monte-Carlo Historique дійсно має славу одного з найбільш поважних змагань серед історичних ралі. В тому числі й завдяки зусиллям князя Монако Альберта (а раніше — його батька, князя Реньє — ред.)

До речі, широковідома колекція раритетних автомобілів, що належить Альбертові, цього року поповнилась ще одним екземпляром — відреставрованим в майстерні князя купе DB Frua, на якому в 1953 році виступав його батько. Таке ставлення до історії викликає щиру повагу та захоплення — що, власне, й поєднує всіх учасників щорічного зимового Rallye Monte-Carlo Historique», — зазначив світовий рекордсмен Сергій Малик.

Сергій Малик під час змагань
Сергій Малик з Князем Альбертом ІІ з правлячого дому Грімальді — глава держави Монако

З чотирьох куточків світу стартували 233 автомобілі.

«Їхали з різних міст Європи, бо учасників було дуже багато. А збиралися у призначений час в Монако — як це, власне, й було понад сто років тому, коли змагання відповідало значенню слова «rally», тобто «збір», — пояснює Сергій. — Цьогоріч виїжджали з чотирьох міст: Бад-Хомбурга (Німеччина), Глазго (Шотландія), Мілану (Італія) та Реймсу (Франція). Ми їхали з Бад-Хомбурга». Наш екіпаж стартував з Бад-Хомбурга на автомобілі Autobianchi A-112, удосконаленому відомою італійською фірмою Abarth».

Сергій зізнається, що цього року на перемогу, яку його екіпажу вдалося здобути у змаганнях в Monte-Carlo Classique у 2022 році, він не очікував. А основною метою для них було — підняти прапор України на історичних світових змаганнях.

Rallye Monte-Carlo Historique — одні з найвідоміших ралі у світі.

«Сама по собі присутність українських прапорів на змаганні такого масштабу — це дуже важливе свідчення того, що Україна є часткою європейської родини не тільки в політиці та економіці, але й у спорті, — наголосив Сергій. — До нас у Німеччині підійшло подружжя і спитали: ви представляєте Україну? Ми відповіли, що так. Жінка почала плакати, висловлюючи слова підтримки».

Обидва українські екіпажі успішно подолали всю дистанцію історичного ралі й посіли 50-те місце в групі III (Малик/Вільгоцький) та 38 місце в групі IV (Тананевич/Гордієнко).

Перемогу здобули бельгійці Мішель Декремер та Дженіфер Хьюго.

Також читайте: У Києві пройшло унікальне ралі на історичних автомобілях. У благодійному заході «Українська легенда» взяли участь понад 120 учасників.

Сніжана БОЖОК, фото надані Сергієм Маликом для «Вечірній Київ»