Несподіване повернення: зниклу картину Густава Клімта знайшли у Відні через 100 років

«Портрет флойляйн Лізер» Густава Клімта. Фото: Auktionshaus im Kinsky GmbH, Vienna
«Портрет флойляйн Лізер» Густава Клімта. Фото: Auktionshaus im Kinsky GmbH, Vienna

Мистецький твір найвидатнішого австрійського художника XX століття тривалий час вважався втраченим.

Нещодавно у Відні знайшли оригінал картини Густава Клімта «Портрет фройляйн Лізер» (Portrait of Fräulein Lieser). Її вважали втраченою майже сто років.

Про це повідомив аукціонний дім Im Kinsky.

За їхніми словами, свого часу цей мистецький твір належав єврейській родині в Австрії. Востаннє його представили на публіці аж у 1925 році.

The Portrait of Fraulein Lieser by Gustav Klimt. Pic: Auktionshaus im Kinsky GmbH, Vienna

Подальша доля цієї картини тривалий час була невідомою, однак з 1960-х років «Портретом фройляйн Лізер» володіла сім’я нинішніх власників.

«Існування портрета задокументовано в каталогах картин Густава Клімта, але про нього експерти знали лише за чорно-білою фотографією. Тепер вперше всі можуть побачити яскраві кольори творіння австрійського художника в пізні роки його творчості», — розповідають в аукціонному домі.

За їхніми словами, на портреті зображена, ймовірно, дочка промислового магната Адольфа Лізера — Маргарет Констанс або одна з її сестер.

Густав Клімт-видатний автрійський художник. Фото: Вікіпедія

Родина Лізер належала до кола заможного вищого класу віденського суспільства, серед якого Клімт знаходив своїх покровителів і клієнтів.

Нагадаємо, що Густав Клімт (1862-1918) — є видатним австрійським художником та декоратором, одним із найяскравіших представників віденського модерну. Художник і графік, майстер оформлення архітектурного інтер’єру. Один із засновників Віденського сецесіону та учасник Віденських майстерень.

Цей митець є одним із національних брендів, які використовуються для популяризації австрійської культури у світі.

До теми: 20 років вважались втраченими: у Києві презентували барельєфи Ольги Рапай.Мисткиня прикрасила Київ фантастичними авторськими керамічними скульптурами та панно. Деякі з її робіт, що вважались втраченими, вдалось знайти, реставрувати й нині їх можуть побачити всі охочі.

Тетяна АСАДЧЕВА, «Вечірній Київ»