У Києві діють нові правила розміщення вивісок
З середини січня в столиці набув чинності новий порядок розміщенні вивісок закладів на фасадах будівель.
Основні зміни ввели для того, щоби зберегти автентичний вигляд Києва та зберегти естетичний вигляд фасадів будівель в історичної частини міста.
В Управлінні з питань реклами нагадали, що зміни стосуються площ вивісок.
Згідно з новими нормами, дозволяється розміщення вивіски з площею:
- не більше 2 кв. м у нульовій форматній зоні (історичний ареал столиці, центр міста),
- не більше 3 кв. м в інших форматних зонах (поза межами центру міста та зон біля історичних пам’яток).
Окрема увага до розмішення вивісок на об’єктах культурної спадщини. Тепер на таких об’єктах місцевого або національного значення дозволяється розміщення лише таких типів конструкцій:
- вивісок із окремими літерами,
- кронштейнів,
- маркіз,
- інформаційних табличок (площею до 0,3 кв. м).
«Ці нововведення допоможуть зберегти дух і історію наших унікальних об’єктів культурної спадщини. Закликаємо власників закладів дотримуватися оновлених норм, що сприятиме збереженню історичного обличчя нашого міста», — підкреслили в Управлінні з питань реклами КМДА.
Раніше місто впровадило форматні зони й для розміщення реклами. Нагадаємо, що нульова — всі історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв’язки. Зона, вільна від зовнішньої реклами (розміщення будь-яких об’єктів зовнішньої реклами забороняється).
Перша — історична частина міста. Розмір реклами — до 2,16 м.кв. Друга — центральна частина міста — до 8 м.кв. Третя — загальна територія міста — до 36 м.кв.
Четверта форматна зона включатиме магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста. І лише у цій зоні допускається максимальний розмір рекламного поля — 75 м. кв.
Нагадаємо. У 2023 році в столиці демонтували майже 27 700 незаконних рекламних конструкцій. Серед них були рекордсмени — небачених розмірів вивіски.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»