Як розумно заощаджувати і водночас не відмовляти собі у покупках
За останні 2 роки товари в Україні здорожчали на понад 30%. Це змушує українців активніше заощаджувати та шукати більш доступні альтернативи відомих світових брендів. Один з ефективних способів економії — вибір товарів власних торгових марок (ВТМ), які продаються у відомих мережах супермаркетів.
За даними NielsenIQ, у 2023 році продаж товарів під власними брендами перевищив довоєнні показники. Так, станом на серпень частка продажів такої продукції досягла 36%, тоді як у 2021 році цей показник був меншим на 3%.
Якісна альтернатива відомим брендам
Товари private label виготовляються на замовлення торгових мереж та продаються під їхніми ексклюзивними брендами. Завдяки цьому вони мають нижчу собівартість, не потребують додаткових витрат на рекламу, але при цьому не поступаються у якості відомим брендам.
Саме тому українці часто віддають перевагу товарам ВТМ, не переплачуючи за розкручену назву. І, дійсно, можна заощаджувати таким чином власний бюджет, не відмовляючись від звичних покупок. Україна, до речі, є однією з лідерів за обсягом споживання товарів ВТМ.
Купуючи товари private label, ви отримуєте якісну продукцію, яка виготовляється на тих самих підприємствах, що й популярні бренди. Однак їхня вартість значно менша за рахунок зниження витрат на логістику й маркетинг.
Особливість товарів від ТМ BOHEMA
Лінійки ВТМ охоплюють не тільки харчові продукти, але й десятки інших товарів. Один із прикладів — ТМ BOHEMA, власна торгова марка мережі супермаркетів VARUS, заснована у 2020 році. ЇЇ асортимент налічує понад 250 найменувань. Лінійка товарів постійно оновлюється залежно від сезонності та модних тенденцій.
Завдяки оптимізації всіх етапів виробництва, продукція торгової марки BOHEMA представлена ціною на третину нижчою, ніж у відомих брендів. При цьому товари не поступаються ні якістю, ні різноманіттям асортименту. Саме це зробило ВТМ популярною серед клієнтів, які цінують розумні покупки та можливість обирати якісні товари без переплат за рекламу.
ТМ BOHEMA пропонує продукцію для всієї родини. Це ідеальний вибір для тих, хто бажає знайти всі необхідні товари високої якості під одним брендом. ТМ BOHEMA включає три ключові лінійки:
- BOHEMA WOMAN: Для стильних та модних жінок.
- BOHEMA MAN: Вишукані рішення для сучасних чоловіків.
- BOHEMA KIDS: Тендітні та якісні вироби для найменших членів сім’ї.
«Придбавши товари під брендом BOHEMA, ви можете бути впевнені у якості та надійності. Мережа VARUS встановлює партнерські відносини тільки з перевіреними постачальниками, ґрунтовно перевіряючи кожен етап виробництва всіх своїх товарів», — розповідає керівниця відділу розробки ВТМ мережі VARUS Анна Бурцева.
Мережа VARUS співпрацює з найкращими українськими виробниками. Наприклад, шкарпетки від BOHEMA виготовляє компанія Premier Socks, а колготки поставляються від ТОВ Стефі, яка виробляє продукцію для відомої в Україні ТМ GULIA.
Асортимент ТМ BOHEMA регулярно оновлюється відповідно до сезону та актуальних тенденцій. Базові білі шкарпетки, патріотична продукція, утеплені текстильні вироби, які стануть чудовим подарунком на свята — ці та інші товари доступні у лінійці торгової марки.
“ТМ BOHEMA вірна основному правилу — якісні товари без переплат. Клієнти, обираючи цю торгову марку, отримують економію у розмірі 25-30%, порівняно з іншими брендами», — коментує Ганна Бурцева.
Товари власних торгових марок дійсно дозволяють суттєво економити під час покупок. У середньому ціна на продукцію private label на 10-20% нижча, ніж в аналогів відомих брендів. В окремих випадках економія може досягати й 30%.
Все вказує на те, що частка власних торгових марок у супермаркетах буде тільки зростати. Українці вже оцінили вигідність та зручність власних торгових марок, тож варто очікувати потужного розвитку цього напрямку та розширення асортименту в майбутньому.
Леонід РУДЕНКО