В зимовий сезон українці купують доглядові засоби на 20% активніше, але намагаються заощаджувати
Купівельні звички українців впродовж минулих років доволі сильно змінювалися. І на це були дійсно об’єктивні причини. Проте дещо залишається незмінним — покупці косметики особливо активізуються саме взимку.
Представники сайту зі знижками та промокодами Promocodius.com поділилися власними спостереженнями у цьому питанні та розповіли, що найбільше впливає на купівельну активність українців саме в сегменті косметики та доглядових засобів.
За словами експертів, сильно на активність покупців вплинула пандемія Covid-19 у 2020 році. У цей час, згідно з результатами опитувань, близько 63% українців стали менше витрачати на алкогольні напої, ресторани й бари, а також на одяг, взуття та косметику.
У 2022 році через початок повномасштабного вторгнення росії в Україну купівельна активність українців знову знизилася. Але цього разу ринок косметики «просів» не так сильно. На доглядових засобах економили близько 30-40% наших земляків.
Зараз же, за спостереженнями спеціалістів Promocodius, ситуація потроху «вирівнюється», а купівельна спроможність українців в багатьох сферах поступово повертається до довоєнних показників. На це впливає й той факт, що популярні інтернет-магазини стали частіше проводити різноманітні акції та розпродажі. Наприклад, промокод iHerb https://promocodius.com/ua/shops/iherb активує знижки до -35% на велику кількість товарів в каталозі.
Однак зростання попиту на косметику та доглядові засоби пов’язане не лише зі знижками та акціями. За словами експертів, є чимало об’єктивних факторів:
- Холодна та суха погода. В таких умовах шкіра стає більш сухою та схильною до подразнень через низьку вологість повітря та сильні вітри. Тому люди купують більше зволожувальних та живильних кремів, масок тощо.
- Менше сонячного світла. Нестача сонячних променів взимку може призвести до втоми та тьмяного кольору обличчя. Тому попит на освіжаючі та тонізуючі засоби зростає.
- Зимові свята. Це також важливий фактор. В період новорічних свят люди більше турбуються про свій зовнішній вигляд та приділяють йому більше уваги.
До того ж дехто обирає косметику в якості подарунка для близьких, друзів та родичів. Це теж збільшує попит на доглядові засоби.
Загалом в Promocodius зазначають, що навіть попри доволі складну економічну ситуацію в країні купівельна активність українців поступово відновлюється. Вона ще далеко не на тому рівні, якою була до початку повномасштабного вторгнення, однак загалом ситуація значно краща, ніж у 2022-му.
У багатьох нішах українці стали робити покупки на 30-40% частіше, ніж в той же період 2022 року. Тому динаміка здебільшого позитивна й в Promocodius сподіваються, що вона збережеться надалі.
Леонід РУДЕНКО