У Києві змінили правила розміщення вивісок на фасадах будинків
Зміни стосуються вивісок як на житлових будинках, так і на історичних пам’ятках.
14 грудня під час пленарного засідання Київська міська рада ухвалила рішення про зміну правил розміщення вивісок на фасадах будинків.
Про це повідомили в Управлінні з реклами КМДА та на офіційному порталі ради.
Проєкт акту «Про внесення змін до Порядку розміщення вивісок у місті Києві» був представлений влітку та відтоді пройшов публічні обговорення. Як зазначили у КМДА, документ прийняли з урахуванням думки киян, бізнесу, а також спираючись на практичний досвід застосування чинного Порядку розміщення вивісок.
До переліку основних змін внесли:
- вимогу до відстані між вивісками для одного суб’єкта господарювання (10 м);
- вимогу до відстані між кронштейнами (опорні конструкції ред.) в залежності від форматних зон;
- уточнили також площі вивісок у залежності від форматних зон;
- додали нові типи вивісок (маркіза (конструкції для захисту від сонця ред.), інформаційна табличка);
- запровадили зміни у процедурі оформлення вивісок;
- ввели нову форму повідомлення про відповідність вивіски вимогам;
- у 5 разів підвищили відповідальність за повторне самовільне розміщення вивіски.
Додатково ввели вимогу до відстані між вивісками для одного власника. Адже раніше така норма не діяла, тому власники розміщувати будь-яку кількість конструкцій на фасаді свого закладу.
Також зміни внесли для розміщення вивісок на фасадах об’єктів культурної спадщини. Тепер їх допускають лише у вигляді окремих літер, які не мають пласкої основи, додаткових опорних конструкцій чи маркіз.
В оновлений проєкт внесли можливість розміщення комерційного найменування на вивісці. Це зроблено для того, аби бізнес, який перебуває на етапі реєстрації своєї марки та не має юридичної можливості зобразити її на вивісці, зможе розмістити комерційне найменування свого закладу.
Також запровадили новий тип вивіски у вигляді інформаційної таблички. Це конструкція площею 0,3 кв. м, на ній має бути відображене повне найменування закладу та графік його роботи.
Водночас у Київраді врегулювали питання використання маркіз, врешті бізнесу дозволять розміщувати такий тип конструкцій біля своїх закладів.
За словами начальниці Управління з реклами Оксани Поліщук, нововведення спрямовані на удосконалення процедури оформлення вивісок, збереження історичного середовища міста та забезпечення комфорту киян.
Також Київрада ухвалила Програму економічного і соціального розвитку Києва на 2024-2026 роки, детальніше про це у матеріалі «Вечірнього Києва».
Олександра ПЛАКІНА, «Вечірній Київ»