Витратили 2,5 мільярди: що придбали клієнти ПриватБанку на «Чорну п’ятницю»

Ілюстративне фото: ПриватБанк
Ілюстративне фото: ПриватБанк

Це більше, ніж у звичайні дні аж на 22%.

ПриватБанк повідомив, що під час «Чорної п’ятниці» та тижня розпродажів українці через мережу безконтактної оплати зробили 49 мільйонів покупок на суму 15,3 мільярди гривень.

Найбільше зі знижками купляли:

  • одяг та взуття — 1,6 млн. покупок на 282 млн. гривень;
  • смартфони та комп’ютери — 560 тис. покупок на 281 млн гривень.

Кількість покупок у розстрочку ПриватБанку в інтернет магазинах — 36,7 тис. Це перевищує кількість покупок в кредит в традиційних офлайн магазинах (34,7 тис).

За допомогою сервісу ПриватБанку «Оплати частинами» за тиждень розпродажів оформлено 71,5 тисяч покупок більше ніж на 1 млрд гривень.

Найчастіше у розстрочку купували смартфони, іншу електроніку та побутову техніку, середня вартість покупок у розстрочку — 14 тис. гривень.

Читайте також: З січня в Україні зросте мінімальна зарплата та деякі пенсійні доплати

Олександра ПЛАКІНА, «Вечірній Київ»