Цифровий контакт-центр допоможе ефективно обробляти запити клієнтів

Цифровий контакт-центр допоможе ефективно обробляти запити клієнтів

В наш час клієнтський сервіс є одним з вирішальних факторів під час купівлі товару, або замовлення послуг. Якщо ваш покупець може отримати всю необхідну інформацію швидко та в зручному каналі комунікації — це вагомий аргумент, аби він здійснив повторну покупку, чи збільшив суму середнього чека в майбутньому.

Обробка вхідних запитів клієнтів часто потребує наявності ефективної цифрової інфраструктури контактного центру, яка б об’єднувала всі потоки звернень, була надійною та гнучкою в налаштуваннях. Саме з цією метою українською компанією Global Bilgi була створена хмарна платформа контакт-центру Sirius.

Платформа телефонії для call-центрувід Global Bilgi має наступний функціонал:

  • Обробка вхідних дзвінків, онлайн-чатів та електронної пошти в єдиному вікні браузера.
  • Наявність вбудованої системи оцінювання якості звернень.
  • Можливість створити багаторівневий IVR для самообслуговування клієнтів.
  • Детальна статистика та аналітика в реальному часі за 169 показниками контакт-центру.
  • Можливість інтеграції з зовнішніми ресурсами (бази даних, CRM-системи, ресурси з вбудованим штучним інтелектом).

Рішення переходу на цифрову інфраструктуру від Global Bilgi дозволить не тільки покращити якість сервісу, а й оптимізувати витрати вашого бізнесу. Порівняно з закордонними аналогами з подібним функціоналом, хмарний контакт-центр від Global Bilgi має значно привабливу ціну.

Про компанію Global Bilgi

Global Bilgi — це міжнародна компанія, що належить до телекомунікаційної групи Turkcell. В Україні Global Bilgi працює з 2008 року та надає послуги аутсорсингу контакт-центру, а також розробляє власне програмне забезпечення. Серед клієнтів компанії світові лідери в галузях телекомунікацій, ритейлу, доставки, e-Commerce та багато інших.

Базуючись на досвіді роботи з найкращими світовими системами для контактних центрів, фахівці Global Bilgi розробили власну платформу хмарного контакт-центру Sirius, яка вже сьогодні використовується для обробки десятків тисяч клієнтських звернень щодня у 5 країнах Європи.

Як придбати платформу хмарного контакт-центру від Global Bilgi?

Платформу контакт-центру від Global Bilgi може бути дуже скоро інтегрований в цифрову систему вашої компанії, для цього лише варто здійснити декілька кроків:

  • Замовити демо контакт-центру (посилання dofolow на платформі Sirius на нашому сайті.
  • Розповісти про бажаний функціонал та особливості роботи для вашого проєкту.
  • Наші спеціалісти за потреби допоможуть скласти детальне технічне завдання.
  • Ми проведемо інсталяційні роботи з інтеграцією ваших існуючих систем.
  • Насолоджуватися користуванням платформою Sirius :)

Важливо: всі користувачі платформи Sirius отримують повну технічну підтримку функціоналу системи, а також регулярні оновлення її компонентів, незалежно від кількості придбаних робочих місць для користувачів.

Леонід РУДЕНКО