У Києві 85 мостів та шляхопроводів потребують ремонту: де проводять роботи
Окрім Дегтярівського, у столиці займаються іншими дуже важливими шляхопроводами. Про деталі розповіли у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА.
У столиці натепер 85 мостів та шляхопроводів визначені як такі, що мають обмежено працездатний та непрацездатний стан. Відповідно вони й експлуатуються в обмеженому режимі, потребують проведення робіт з капітального ремонту або реконструкції. Про це йдеться у відповіді Департаменту транспортної інфраструктури на запит «Вечірнього Києва».
«Загальна кількість таких споруд в Києві — 85 одиниць. На всіх цих спорудах, балансоутримувач проводить постійний моніторинг експлуатаційного стану та виконує необхідний комплекс ремонтів та робіт з поточного утримання», — відповідає виконувач обов’язки директора Департаменту транспортної інфраструктури Валентин Кульбако.
Нині увага киян прикута до робіт із заміни аварійного Дегтярівського шляхопроводу. Проте у місті є не менш складні об’єкти, що ремонтуються.
Наразі КП «Київавтошляхміст» виконує роботи на шляхопроводі по вулиці Камишинській через залізничні колії станції «Заводська». За інформацією Департаменту транспорту, на цій споруді фахівці зафіксували стрімку деградацію несучих конструкцій.
«Щоби надалі безпечно експлуатувати шляхопровід на вулиці Камишинській нині проводять протиаварійні заходи, щоби не допустити руйнувань його конструкцій з непередбачуваними наслідками. Складність виконання протиаварійних заходів полягає в тому, що на час проведення робіт необхідно було повністю перекрити рух автотранспорту шляхопроводом. Для цього проклали тимчасову дорогу, організували дорожній рух, влаштували окрему зупинку пасажирського транспорту», — поінформував Валентин Кульбако.
За його словами, під шляхопроводом, що ремонтується, проходять дві залізничні колії, які виконують важливі задачі для станції «Заводська» та з’єднувальні колії для подачі вагонів. Тому для безпечного руху автотранспорту тимчасовою дорогою столичні дорожники влаштували регульований залізничний переїзд. На даний час вже організовано рух автотранспорту об’їзною тимчасовою дорогою.
«Виконати протиаварійні заходи на шляхопроводі на вул. Камишинській через залізничні колії станції „Заводська“ планується до кінця 2024 року. До складу робіт входять роботи із заміни балок прогонових будов, ремонт та заміна елементів опор, влаштування нового мостового полотна шляхопроводу тощо», — уточнив Кульбако.
Що стосується завершення ремонту тротуарної частини естакади біля ст. м. «Дніпро», то роботи планується завершити до кінця поточного року, уточнив Валентин Кульбако.
За його словами, сьогодні у Києві продовжуються ремонтні роботи на мостових спорудах: шляхопровід на перетині вул. Новокостянтинівської з вул. Олени Теліги та просп. Степана Бандери; шляхопровід через залізничні колії на вул. Толстого; шляхопроводи Каховські № 1 та №2 біля станції метро «Лівобережна»; естакадний з’їзд з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро»; верхова та низова частини правобережної естакади Південного мостового переходу через р. Дніпро.
«Стосовно планів з капітального або аварійного ремонту шляхопроводів у наступному році, то перелік таких об’єктів буде визначено після затвердження рішення про бюджет міста Києва. Щодо завершення ремонту Південного мосту повідомляю, що ремонтні роботи для безпечного та безперебійного руху автотранспорту на спорудах Південного мостового переходу через р. Дніпро будуть проводитись і у 2024 році», — поінформував Валентин Кульбако.
«Вечірній Київ» також розповідав, для чого потрібні кільцеві розв’язки та як у столиці вдосконалюють дорожній рух.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»