Тепер електронний рахунок для оплати комунальних послуг дорівнює паперовому

У Києві пропонують відмовитись від паперових рахунків на комунальні послуги.
КК «Центр комунального сервісу» повідомляє, що усе більше киян віддають перевагу електронній системі оплати за спожиті житлово-комунальні послуги та відмовляються від паперових рахунків-повідомлень. За останні три місяці від паперових платіжок відмовились 175 тисяч містян.
У цьому контексті з’явилось питання юридичного статусу електронної версії порівняно з паперовою.
КК «Центр комунального сервісу» пояснює:
Згідно вимогами до формування рахунків на оплату послуг електронний рахунок — це ідентична версія паперового рахунку-повідомлення та містить таку ж саму інформацію, зокрема обсяг споживання, нарахування, перерахунок, відомості про оплату та суму до сплати в розрізі послуг, тарифи, вартість та інформацію про вузли розподільного обліку води і тепла (квартирні лічильники).
Електронну копію паперового рахунка-повідомлення, можна завантажити в особистому кабінеті, натиснувши на кнопку «Завантажити рахунок» (функція доступна одразу після підтвердження відмови від паперового рахунка-повідомлення).
Далі зберегти на своєму пристрої (телефоні або комп’ютері), роздрукувати. Крім того, на сайті ЦКС в розділі «Дистанційне обслуговування» завжди доступна послуга «Замовити дублікат».
Щоб відмовитися від паперового рахунка-повідомлення, потрібно:
зайти в особистий кабінет споживача;
натиснути кнопку «Відмовитися від паперового рахунка-повідомлення»;
на сторінці налаштувань поставити галочки на тих об’єктах, для яких споживач не хоче отримувати паперові рахунки-повідомлення;
натиснути «Зберегти».
Якщо споживач випадково відмовився від паперового рахунка-повідомлення, він завжди може відновити послугу його доставки, як і раніше, до поштової скриньки.
Для цього достатньо звернутися із заявою дистанційно або особисто в сервісний центр та надати документи, що підтверджують особу та право володіння/користування житловим приміщенням.
Читайте також про те, що завантаження електронного рахунка в особистому кабінеті оптимізовано.
Олександра ПЛАКІНА, «Вечірній Київ»