Київ хоче модернізувати 220 вагонів метро і придбати 95 нових

Міська влада має намір провести переговори з Європейським інвестиційним банком щодо коштів на комплексну модернізацію і придбання нових сучасних вагонів метро.
Відповідний проєкт затверджено розпорядженням КМВА, йдеться на офіційному порталі Києва.
У столичному метрополітені планують оновити застарілий рухомий склад, термін експлуатації якого завершується.
Згідно з Меморандумом про порозуміння між Києвом та Європейським інвестиційним банком щодо відновлення міської інфраструктури від 28 листопада 2022 року модернізація рухомого складу «Київського метрополітену» орієнтовною вартістю 450 млн євро є однією із пріоритетних інвестицій.
Тому Департаменту фінансів КМДА доручено провести відповідні переговори з банком щодо умов залучення кредитних коштів. Загалом за рахунок кредитних коштів Європейського інвестиційного банку планується оновити близько 40% рухомого складу метро.
«Повномасштабне вторгнення рф в Україну, введення у країні воєнного стану спонукає КП «Київський метрополітен» прискорено шукати можливості оновлення рухомого складу в комплексі зі створенням у столиці сучасного транспортного парку.
Більшість інвентарного парку столичної підземки складають пасажирські вагони, побудовані росією впродовж 1979-2013 років. Вони морально та фізично застаріли через тривалий строк експлуатації. Окрім того, містять обладнання і комплектуючі країни-агресора, тож придбання в неї запасних частин є неприпустимим», — йдеться у повідомленні.
Реалізація проєкту підвищить комфортність і ефективність міського транспорту, розширить безбар’єрний простір міста для людей з інвалідністю, дозволить знизити рівень викидів забруднюючих речовин, впровадити інноваційні технології у сфері енергозбереження та економити електроенергію.
«Вечірній Київ» раніше повідомляв про те, що польські колеги в межах технічної допомоги столичній підземці вже передали сьому партію вагонів столичному метрополітену.
Як розповідав «Вечірньому Києву» начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, понад 50 вагонів потребують ремонту, для якого немає відповідних запчастин. Саме ці вагони з Варшави, яким від 15 до 25 років, будуть використані як технічні донори — необхідні деталі та запчастини підуть на відновлення наших вагонів метро.
Передані вагони в доброму технічному стані, але Київський метрополітен не може їх експлуатувати через різну ширину колії.
Сніжана БОЖОК, «Вечірній Київ»