Міська влада реагує на всі звернення киян, отримані через відкриті приймальні мера, – Володимир Бондаренко

Міська влада реагує на всі звернення киян, отримані через відкриті приймальні мера, – Володимир Бондаренко

Пересувні громадські приймальні вже за перший місяць роботи довели свою ефективність. Адже не всі кияни можуть знайти час, щоб прийти зі скаргами або побажаннями з розвитку міста безпосередньо в мерію. Для більшості мешканців зручніше оформити звернення неподалік від власного помешкання або офісу. Про це розповів керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко під час брифінгу про перші результати роботи пересувних громадських приймалень Київського міського голови.

Зокрема, станом на сьогодні міська держадміністрація отримала 21 111 звернень громадян через пересувні громадські приймальні, що становить 58,44% від усіх звернень, які надійшли до КМДА протягом 2015 року, і 80,38% від усіх письмових звернень 2014 року.

У середньому кожен намет приймає від 600 до 1000 звернень за 1 день.

«Якщо така динаміка збережеться, то у середньому на кінець реалізації пілотного проекту, до 31 грудня цього року, міська адміністрація зможе отримати більше 100 тисяч звернень від громадян», – зауважив Володимир Бондаренко.

Він наголосив, що кожне зі звернень має бути відпрацьоване в розрізі питань відповідно до міських цільових програм. Столична влада контролює розгляд таких звернень, аби кияни не отримували банальну відписку з ЖЕО або РДА. Звернення розписують до відповідного структурного підрозділу, а потім відповідь надсилають до профільного заступника голови КМДА, який або погоджується з даною відповіддю або надсилає на доопрацювання чітко вказавши, що потрібно зробити.

«Якщо раніше більшість громадян скаржилися на стандартні відписки від міської або районної влади, то сьогодні мер Києва Віталій Кличко поставив чітке завдання: кожен із заявників, наприклад якщо його зауваження не може бути враховане, отримував чітке роз’яснення про плани дій та можливість реалізації ініціативи у майбутньому», – сказав Володимир Бондаренко.

Він запевнив, що міська влада реагує абсолютно на всі повідомлення киян та робить усе можливе, аби допомогти і підтримати мешканців, захистити їхні інтереси, створити комфортні умови для життя.

«Це пілотний проект, який до цього в Києві не реалізувала жодна влада. У місті розташовано 60 пересувних громадських приймалень, по 6 у кожному адміністративному районі, а саме: біля станцій метрополітену або в місцях масового скупчення людей. У пересувних громадських приймальнях працюють 135 волонтерів, зокрема 23 – це громадяни, які звернулися через приймальні та запропонували свою допомогу у реалізації проекту», – розповів керівник апарату КМДА.

Він переконаний, що організація прийому звернень від киян на вулицях столиці допомагає міській владі підтримувати діалог із мешканцями міста і оперативно реагувати на всі критичні зауваження.

«Якщо ми вирішимо продовжити після 31 грудня реалізацію проекту у якості постійного, тоді можна буде говорити про бюджетне призначення. Наразі жодної копійки бюджетних коштів на реалізацію пілотного проекту не витрачено», – наголосив Володимир Бондаренко.

Він додав, що тільки у безперервному діалозі міської влади з киянами можливо покращити рідне місто.

Довідково.

Пріоритетні питання, які розглядають у пересувних громадських приймальнях Київського міського голови

  • Комунальне господарство – 8482 (61,11%).
  • Транспортний зв'язок – 1736 (12,5%).
  • Будівництво – 1020 (7, 35%).
  • Соціальний захист – 850 (6,12%).
  • Подяки – 394 (2,84%).
  • Житлова політика – 316 (2, 27%).
  • Екологічні питання – 331 (2, 38%).
  • Праця і зарплата – 213 (1, 53%).
  • Прийом – 137 (0,98%).
  • Земельні питання – 80 (0, 58%).