Українцям пропонують пройти тест із медіаграмотності
150 учасників, які дадуть найбільшу кількість правильних відповідей, отримають корисні подарунки.
Під час Глобального тижня медіаграмотності Фільтр, національний проєкт з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики України спільно з USAID, IREX та ПРООН в Україні уже другий рік поспіль організовує національний тест з медіаграмотності.
150 учасників, які дадуть найбільшу кількість правильних відповідей, отримають корисні подарунки.
«Минулого року ми вперше проводили національний тест з медіаграмотності та були дуже приємно вражені результатами. Тоді у тесті взяли участь люди з усієї України. Зокрема й з Луганської, Донецької, Херсонської областей, а також з Криму! Тож, можна сказати, що цей тест дійсно єднає український народ» — розповіла Валерія Ковтун, керівниця національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр».
Загалом минулого року в національному тесті з медіаграмотності взяли участь 32 586 учасники, а 17 555 українців пройшли його повністю.
Пройти тест можуть всі охочі. Тест відбудеться 25 жовтня (середа) на платформі Typeform. Посилання на платформу з’явиться на сайті та в соцмережах Фільтра напередодні тесту.
Платформа для проходження тесту буде відкрита чотири рази на день протягом 45 хвилин. Початок — о 10:00, 13:00, 17:00, 21:00. Після проходження тесту учасникам автоматично висвітиться результат, а правильні відповіді будуть опубліковані 26 жовтня на сайті Фільтра.
Переможців тесту організатори оголосять 1 листопада у соцмережах та на сайті Фільтра, а також надішлють їм сповіщення на електронну пошту.
Національний тест з медіаграмотності — це частина заходів, присвячених Глобальному тижню медіаграмотності, який святкують у всьому світі 23 — 29 жовтня. У 2022 році це була перша ініціатива в Україні, яка мала на меті об’єднати українців навколо теми медіаграмотності.
Нагадаємо, 6 жовтня відбувся Всеукраїнський урок єдності для школярів 5-11 класів, їхніх батьків та вчителів.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»