Телефонна служба допомоги повноцінно запрацювала у Київській області

Телефонний канал з номером 112 — це «єдине вікно» для звернення громадян, які опинилися у надзвичайній ситуації
Цей канал використовується як альтернатива гарячим лініям 101, 102, 103 та 104, дозволяючи не витрачати час на те, щоб дзвонити у кожну службу окремо.

Впровадження єдиного номера виклику екстрених служб розпочалося з міста Києва. Про це нагадав у своєму Фейсбук міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко.
За його інформацією майже за три місяці роботи надійшло понад 167 тисяч викликів. Найчастіше дзвінки скеровувалися до Національної поліції України.
Він уточнив: на лінію можуть звернутися і люди з порушенням слуху чи мовлення. Перекладачі жестової мови служби 112 опрацювали понад 2 тисячі таких звернень з 1 липня 2023 року.
«Не збавляємо темпи й продовжуємо працювати над тим, щоб служба 112 якнайшвидше функціонувала на всій території України. Робота триває. Далі буде!», — написав Ігор Клименко.
«Вечірній Київ» повідомляв, що поліція Голосіївського району столиці по гарячих слідах затримала будівельника, що порізав склом шию колезі.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»