Укрзалізниця запускає онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю

Вагон замість сходинок має зручну платформу. Фото: Укрзалізниця
Вагон замість сходинок має зручну платформу. Фото: Укрзалізниця

Відтепер не потрібно приїздити на вокзал, аби забронювати місце. Хоча можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної.

Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.

Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин оператори візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги.

Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.

Статус заявки можна уточнити за телефоном 0 800 503 111.

Також в Укрзалізниці нагадують про послугу замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.

Наразі у парку УЗ є 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня і купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю.

У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним.

У серпні Укрзалізниця випустила ще один інклюзивний електропоїзд. Він курсує за маршрутами поїздів №6574/6656 та №6657/6579 між Полтавою, Красноградом та Лозовою.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»