Як захистити права споживачів розказують у Держпродспоживслужбі через канал в телеграмі

Споживачам необхідно знати свої права. Фото: freepik.com
Споживачам необхідно знати свої права. Фото: freepik.com

На каналі оприлюднюють актуальні новини

Держпродспоживслужба створила телеграм-каналу «Захист прав споживачів».

На каналі оприлюднюються актуальні новини, інфографіка, відео- і фотоматеріали у сферах захисту прав споживачів, торгівлі, товарознавства.

«Канал створений з метою забезпечення принципів прозорості і відкритості у діяльності Держпродспоживслужби, профілактики правопорушень у сфері захисту прав споживачів та підвищення рівня поінформованості суспільства у відповідній сфері», — пояснив заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Захарін.

Скрин каналу

На каналі можна дізнатися як діяти, коли банкомат списав з картки гроші, але не видав, якщо продавець відмовляє у безготівковому розрахунку під час придбання товарів та багато іншої інформації.

Нагадаємо, Держпродспоживслужба посилила контроль за продуктами на ярмарках і ринках у Києві.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»