В Міноборони запрацює гаряча лінія для військовослужбовців з питань неякісної продукції, — Кривошея

Скарг на неякісну продукцію все більше. Ілюстративне фото: фб-сторінка Геннадія Кривошеї
Скарг на неякісну продукцію все більше. Ілюстративне фото: фб-сторінка Геннадія Кривошеї

У разі виявлення неякісної продукції військові зможуть повідомляти про це напряму в Міністерство оборони.

В Міноборони запрацює гаряча лінія для військовослужбовців з питань неякісної продукції. Про це повідомив голова Громадської ради при КМДА Геннадій Кривошея.

Голова Громадської ради при КМДА Геннадій Кривошея. Фото: особиста фб-сторінка

«Декілька днів тому отримав інформацію про постачання неякісної продукції з трьох різних військових частин Харківської та Сумської областей. Кількість забракованих харчів в деяких випадках сягала понад 50%. По деяким накладним товару взагалі не довезли, — розповів він. — Це не просто жах, це катастрофа. Подібна інформація починає надходити і з інших областей.Коли постачальники „знизились“ за ціною — відтепер намагаються компенсувати свої надприбутки за рахунок якості, або недопоставки товару».

Враховуючи ситуацію Геннадій Кривошея разом з Олександром Геращенком були на нараді у заступника міністра оборони Дениса Шарапова.

Як повідомив Геннадій Кривошея, вирішено терміново створити гарячу лінію для військових, куди можна буде і подзвонити, і надіслати фото (відео) підтвердження зразків неякісної продукції напряму, минаючи начальство.

Крім цього — вирішено збільшити в декілька разів кількість інспекторів з якості для оперативнішого реагування на виявлені порушення та контролю якості.

Телефони, електронні адреси та вимоги до скарг (для обґрунтування та доказів) найближчим часом будуть оприлюднені на сайті Міністерства оборони України.

Нагадаємо, у Києві створюють сучасний інклюзивний центр для реабілітації військових: що там буде.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»