Ощадбанк повертає ідентифікацію для пенсіонерів-переселенців — у разі непроходження рахунки будуть заблоковані

Київська пенсіонерка. Фото: Борис Корпусенко
Київська пенсіонерка. Фото: Борис Корпусенко

У банку розповіли поетапну інструкцію щодо проведення ідентифікації.

З 1 вересня Ощадбанк поновлює проведення фізичної ідентифікації пенсіонерів та одержувачів соціальної (адресної) допомоги з числа внутрішньо переміщених осіб.

Про це йдеться в офіційному повідомленні фінустанови.

«Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №637 від 05.11.2014 пенсіонерам — внутрішньо переміщеним особам, які мають електронне пенсійне посвідчення (ЕПП), та одержувачам соціальної (адресної) допомоги — внутрішньо переміщеним особам необхідно проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні шість місяців», — йдеться в повідомленні банку.

До отримання ЕПП пенсіонери — внутрішньо переміщені особи мають проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні три місяці.

Така вимога існувала і раніше, але через карантинні обмеження, пов’язані з COVID-19, вона була тимчасово скасована.

Ощадбанк попереджає, що зупинятиме видаткові операції за картковим рахунком, якщо одержувач не пройде фізичну ідентифікацію.

Після проходження внутрішньо переміщеною особою фізичної ідентифікації за встановленою процедурою видаткові операції за рахунком автоматично розблоковуються банком не пізніше наступного календарного дня.

Також банк опублікував поетапну інструкцію щодо проведення ідентифікації:

  1. Особисте звернення пенсіонера або одержувача соціальної допомоги до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі слід мати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та основну платіжну картку або основне ЕПП.
  2. Пред’явлення працівнику Ощадбанку одночасно основної платіжної картки або основного ЕПП та паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.
  3. Проведення пенсіонером або одержувачем соціальної допомоги операції отримання готівки або перегляду залишку коштів на рахунку через касовий POS-термінал (тобто виконання операції, яка передбачає введення особою ПІН-коду) або встановлення/зміни ПІН-коду з використанням основної платіжної картки або основного ЕПП.

Оксана КОШОВА