Компанія Wizz Air зняла з рейсу українця з протезом: у МЗС відреагували на скандал

Працівниця Wizz Air просить вийти українця з літака. Скрін з відео
Працівниця Wizz Air просить вийти українця з літака. Скрін з відео

У Міністерстві закордонних справ України заявили, що засмучені через ситуацію та пообіцяли розібратися.

Цього тижня мережею поширювали відео з салону літака угорської компанії Wizz Air. Саме звідти висадили українця, який з ізраїльського аеропорту Тель-Авіва прямував до Варшави. За словами очевидців, чоловік не міг сидіти на своєму місці в літаку через протез. Це й підштовхнуло працівників Wizz Air примусово висадити пасажира.

Після гучного скандалу в мережі, компанія публічно перепросила в українця. У своїй заяві вони наголосили, що їхні працівники зобов’язані були відмовити у посадці до пункту призначення в тому випадку, якщо помітили б, що хтось з пасажирів має певні захворювання, які можуть їм нашкодити під час перельоту. Цей випадок, за їхніми словами, був таким.

«Ми приносимо вибачення за викликане невдоволення щодо ситуації з пасажиром на нашому нещодавньому рейсі з Тель-Авіва до Варшави. Безпека є нашим пріоритетом номер один, тому екіпаж відповідальний за те, щоб усі пасажири були готові до перельоту або ж мали супровід для допомоги», — написали у Wizz Air.

За словами деяких ЗМІ, українець був ветераном, який отримав поранення у бою. Утім це неправда.

Речник МЗС Олег Ніколенко розповів, що чоловік, якого звати Олександр, не ветеран та ніколи не служив у лавах ЗСУ.

«Інвалідність він отримав внаслідок ДТП багато років тому. Але він є українським громадянином, тому для нас було обов’язком надати йому допомогу. Попри офіційні вибачення авіакомпанії, вважаємо, що права українського громадянина були порушені», — зазначив Ніколенко.

Олександр та український консул в Ізраїлі

Речник МЗС також додав, що 11 липня український консул в Ізраїлі допоміг Олександру сісти на рейс до Європи, звідки він вирушить до своїх рідних в Україні.

«Очікуємо завершення службового розслідування, притягнення винних до відповідальності та виконання авіаперевізником зобов’язань перед пасажиром. Триматимемо це питання на контролі. Захист прав та інтересів всіх українців за кордоном, незалежно від їхньої професії та життєвих обставин, є абсолютним пріоритетом для МЗС України. Громадяни завжди можуть розраховувати на допомогу», — завершив Ніколенко.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»