«Топами продажів залишаються патріотичні товари»: воєнна історія UAmade

Магазин найкращих українських сувенірів.
Магазин найкращих українських сувенірів.

Компанія працює у онлайн і має магазини у різних містах країни.

UAmade — перша мережа концепт-сторів українських виробників. На цій платформі об’єднані найкращі українські бренди: творці, виробники, майстри закохані в свою справу люди. Разом вони націлені на одну ідею — популяризувати українське.

UAmade представлений в різних містах України: Київ, Одеса, Львів, Дніпро. Наразі працює 12 офлайн магазинів + онлайн платформа. Про те, як працює компанія у час повномасштабної війни розповіла Христина Кримська, СОО компанії UAmade.

— Що змінилося для вашого проєкту з початку війни?

— Ми закрили магазин у Харкові, котрий пропрацював тільки місяць. Ооох, яке це було дивовижне відкриття 14 лютого і, як нам прикро, що ми вимушені були його відпустити.

Змінилося багато чого, але це не вплинуло на головну ідею UAmade — розвивати український бізнес.

Яким цей рік був для нас? Важко підібрати правильно слово, але, напевно, він був хвилюючим і відважним!

Команда однодумців

— Як війна вплинула на виробників сувенірів? На що збільшився попит?

Вплинула кардинально на багатьох виробників, а в перші місяці попит впав дуже сильно. Потім був великий ажіотаж на патріотичні подарунки з українськими гаслами. Всі ж пам’ятають футболки «Доброго вечора, ми з України»?

Зараз топами продажів залишаються також патріотичні товари, але вже більш мінімалістичного дизайну.

На поличках магазинів тільки українські виробники

— Як змінила повномасштабна війна вподобання українців у виборі подарунків?

— Люди відмовилися від подарунків із написами російською мовою.

А загалом українці взагалі стали свідоміше обирати локальних виробників. Зараз бренд важливий як ніколи — навіть важливіший, ніж був до війни. Це й не може радувати, погодьтеся?

До речі, зараз багато хто обирає у нас подарунки для своїх друзів за кордоном, поширюють і там наше — українське.

— Чи почали ви співпрацювати з новими брендами? Хтось, може навпаки, закрився?

— Так, звісно, нові українські виробники зайшли в UAmade! Є навіть ті, котрі наважилися відкрити власну справу під час війни, бо коли, якщо не зараз? Це зовсім інші виробники, з новими класними ідеями і поглядом на українські товари.

І, як не прикро це казати, є й ті, котрі призупинили виробництво взагалі, з різних причин: хтось пішов на захист своєї країни, як наш засновник, чиєсь виробництво постраждало під час обстрілів, хтось перейшов в інші сфери.

Але ми віримо, що ще побачимо їх з новим подихом на свою справу!

Засновник UAmade зараз на фронті

— Засновник, Віктор Павлов, зараз у війську, як це впливає на роботу проєкту? Як допомагаєте військовим?

— Ми дуже сумуємо за ним, ось так впливає. За роки роботи йому вдалось створити таку круту команду, яка працює на результат, і може тішити його новинами про бізнес. Але він, навіть з фронту, не перестає надихати нас своїми ідеями.

Ми працюємо так, щоб він не хвилювався за UAmade, а він працює так, щоб ми не хвилювалися за нього.

Ми, як свідомий український бізнес, постійно допомагаємо, і не тільки тому, що це наш обов‘язок — це наш фронт і величезне бажання, що йде від серця!

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»