Церковна шапка та капа для зубів: які несподівані речі забували пасажири «Укрзалізниці»
У поїздах знаходять і повертають власникам 68% речей, забутих під час мандрівки.
За перше півріччя цього року пасажири 4880 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі. Про це повідомили в Укрзалізниці.
Серед найоригінальніших речей — забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння і — на першому місці — чорний підрясник з пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню.
Як зазначають в Укрзалізниці, найчастіше наші пасажири забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів та розмірів, та ключі. Тому перед завершенням мандрівки та виходом з поїзда радять перевірити та перерахувати всі обручки, горщики та капи, які можна було випадково залишити в поїзді.
А якщо вже так сталося, що пасажири загубили в поїзді дуже важливу річ — можна подати заявку з її описом або звернутися до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишити повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, написати у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.
Нагадаємо, Укрзалізниця продовжила курсування нового поїзда з Києва до Львова. Також у столиці зробили зручну пересадку на східні напрямки з цього поїзда.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»