Дорога на Оболоні, Велика Кільцева та Шулявка: що в планах у дорожників столиці

Місто, попри війну, розвиватиме транспортну інфраструктуру в міру можливостей.
Про це говорить директор Департаменту транспортної інфраструктури й пояснює, що потрібно завершувати проєкти, розпочаті до лютого 2022 року.
У столиці готуються до чергового етапу спорудження Шулявського шляхопроводу. Основний комплекс робіт планується завершити до кінця 2024 року.
Наразі місто працює над завершенням тендерної процедури щодо облаштування підземного переходу через Берестейський проспект. Повністю відремонтувати цей підземний перехід планується до кінця 2023-го. Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
За його словами, наразі основним питанням реконструкції транспортної розв’язки на перетині Берестейського проспекту з вулицею Вадима Гетьмана залишалось облаштування з’їздів на Берестейський проспект. Для цього необхідно було знести цех № 5 колишнього заводу «Більшовик».
Кандибор повідомив, що після викупу та оформлення права власності територіальною громадою міста Києва на споруду цеху № 5, з серпня поточного року заплановано розпочати його демонтаж.

«Нині проводиться експертиза кошторисної вартості об’єкта та готується оголошення тендерної процедури на демонтаж цеху № 5, після чого розпочнуться роботи з облаштування з’їздів», — сказав він.
За його словами, до кінця 2024 року планується завершити основний комплекс робіт реконструкції транспортної розв’язки на Шулявському шляхопроводі та забезпечити її повноцінне функціонування.
Загалом, у 2023 році Департамент транспортної інфраструктури планує відновити виконання робіт, що були призупинені у зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації.
Серед таких робіт Кандибор назвав завершення капітального ремонту на проспекті Івасюка з підсиленням дорожнього полотна й заміною асфальтового покриття. Також завершуються капремонт дороги на вулиці Шумського, Скоропадського. Про це директор Департаменту розповів в ефірі каналу «Київ 24».
За його словами дуже важливим є продовження робіт на Великій Окружній дорозі — спорудження ділянки від Житомирської траси до Одеської, що дозволить перенаправити в першу чергу транзитний транспорт в об’їзд міста.
Також, за словами Руслана Кандибора, в планах є в жовтні завершити спорудження ділянки, що з’єднає Оболонський проспект з вулицею Богатирською й стане продовженням Великої Окружної дороги на півночі міста. Завершення цього проєкту, який включав також спорудження розв’язки, було відкладено через широкомасштабне вторгнення російських окупантів.
Нагадаємо: розв’язку відкрили 17 грудня 2021 року. Ділянка, яку добудують, вкрай важлива для транзитного транспорту й дозволить оминати вулиці міста. Це розвантажить дороги й полегшить проїзд через площу Шевченка, вулиці Мінського масиву та Оболоні, проспект Бандери та вулицю Теліги.
Наразі тривають ремонти вулиць Трускавецької, Татарської, Ентузіастів та заміна деформаційних швів на Південному мості.
«Вечірній Київ» розповідав, що цього року дорожники столиці планують облаштувати близько 40 кільцевих розв’язок у всіх районах столиці.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»