Укрпошта випустила нову марку, присвячену Гвардії наступу

Марка «Гвардія наступу». Фото: Укрпошта
Марка «Гвардія наступу». Фото: Укрпошта

Поштовий набір коштує 105 гривень.

Наступного вівторка, 9 травня, Укрпошта випустить нову марку, присвячену рекрутинговій кампанії МВС — Гвардії наступу. До серії також увійдуть марки, присвячені СБУ та ГУР. Автор поштового випуску заслужений художник України Олександр Охапкін.

«Ні на що не натякаєм, просто марки випускаєм або, використовуючи спортивну термінологію: замість „бессмертного полка“ грає Гвардія Наступу. Серія буде — Агонь» — коментує генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський.

Замовити марку можна вже зараз. Вона йде разом з поштовим набором: конверт та картки. Вартість набору — 105 гривень.

До 9-го травня гроші від передзамовлення направлять на допомогу спецпідрозділів «Гвардії наступу».

«Тобто і себе можна потішити, і в контрнаступі взяти безпосередню участь», — додає Смілянський.

Як писав «Вечірній Київ», у «Дії» обирали дизайн для нової марки, яку намалювали діти. Голосування вже завершилось. Днями Укрпошта має назвати переможну марку.

Нагадаємо, що остання марка від Укрпошти була присвячена перемозі гурту Kalush Orchestra на Євробаченні-2022.

Також в інтернет-магазині Укрпошти зʼявився різних мерч із зображенням найпопулярніших марок: футболки, світшоти й магніти.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»