Передає дух українських воїнів: автор шрифту для станції «Площі Українських Героїв» розповів про ідею дизайну

Дизайн нової назви та її автор. Колаж: Наталя Слінкіна
Дизайн нової назви та її автор. Колаж: Наталя Слінкіна

Дизайнер використав оригінальні історичні форми деяких літер та стиль початку 20 століття епохи Нарбута і Кричевського.

Столичний шрифтовий дизайнер Богдан Гдаль розробив шрифт для нової назви станції київського метро «Площа Льва Толстого», яку перейменували у «Площу Українських Героїв».

У коментарі журналістці «Вечірнього Києва» дизайнер розповідає, що не вперше робив літери для назви станцій метро — раніше він роздробляв шрифт для «Почайної». А нині він за власним бажанням взявся за розробку шрифту для «Площі Українських Героїв». І на це в нього пішло понад три місяці — від січня цього року.

Такий вигляд має станція зараз. Фото: Борис Корпусенко

«Вигляд назви станцій метрополітену особливо важливий. Адже підземка — це людне місце. Тут літери впливають на настрій та загальну естетику. Тому мені хотілось, щоби там був красивий дизайн написів», — говорить Богдан Гдаль.

Український дух в літерах автор передав за допомогою двох складових: оригінальних історичних форм деяких літер та стилю з початку 20 століття епохи Нарбута і Кричевського.

Свою роботу дизайнер виклав у соціальні мережі, де розписав про своє бачення нового дизайну станції метро на синій гілці. У мережі вже почали активно дискутувати про козацькі хрести та про окрему форму літер.

Дизайн нового напису на станції метро. Фото: Богдан Гдаль

«Частково у назві я застосував історичні форми літер, які незвичні для сучасного ока. Але я роблю це свідомо: через такий дизайн літер передається український дух. Щодо козацьких хрестів — вони також лаконічно передають привʼязку до воїнів», — пояснює Богдан.

За його словами, у київському метрополітені вже знають по цей варіант дизайну «Площі Українських Героїв». І їм він сподобався. Але остаточне рішення має ухвалити архітектор станції або Інститут, який є спадкоємцем авторських прав архітектора.

«Мені ніхто жодних гарантій не давав. Це був власний поштовх розробити шрифт для станції. Сподіваюсь, що цей дизайн знайде кінцеве застосування», — розповідає дизайнер.

Як відомо, про перейменування станції метро проголосували кияни. Таке рішення підтримали 83% опитаних.

Пізніше у Київраді анонсували перейменування станції метрополітену.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»